@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GRÅTER PGA. PERFEKT I EN NOVELL.
ÅH. ♥♥♥♥♥♥ 13 mar, 2014 20:40 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Luna Chang: Jag pluggar rockhistora och jag har bara en sak att säga. Musiken under 60-80talet var betydligt bättre än den vi har idag. Håller med dig, men även musik som var under 90-talet är bättre än den vi har nu... Nu massproducerar man musik och lägger inte ens en tredje del av det arbetet som man la på musiken förr. Vilket gör att det inte alls blir lika bra. Det är ju därför man fortfarande lyssnar på tex G N´R, Kiss, Iggy Pop, Led Zeppelin osv. Men exakt! Jag har fastnat lite för Bob Marley också ♥ Och Buddy Holly! Buddy Holly, omg... Så underbar musik! Samma sak med ZZ-Top, Cher, Queen. Alltså jag tycker synd om de som missade all denna musiken, som min kusin, hon föddes -01 och hon missade allt detta. Jag är född 93 och då massproducerade man inte musik på samma sätt så jag fick möjligheten att höra all denna sortens musik. Så glad för det ^^ ![]()
13 mar, 2014 20:45 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag pluggar rockhistora och jag har bara en sak att säga. Musiken under 60-80talet var betydligt bättre än den vi har idag. Exempelvis Beatles? 13 mar, 2014 20:46 |
|
Fellrendión
Elev |
13 mar, 2014 20:48 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Luna Chang: Jag pluggar rockhistora och jag har bara en sak att säga. Musiken under 60-80talet var betydligt bättre än den vi har idag. Håller med dig, men även musik som var under 90-talet är bättre än den vi har nu... Nu massproducerar man musik och lägger inte ens en tredje del av det arbetet som man la på musiken förr. Vilket gör att det inte alls blir lika bra. Det är ju därför man fortfarande lyssnar på tex G N´R, Kiss, Iggy Pop, Led Zeppelin osv. Men exakt! Jag har fastnat lite för Bob Marley också ♥ Och Buddy Holly! Buddy Holly, omg... Så underbar musik! Samma sak med ZZ-Top, Cher, Queen. Alltså jag tycker synd om de som missade all denna musiken, som min kusin, hon föddes -01 och hon missade allt detta. Jag är född 93 och då massproducerade man inte musik på samma sätt så jag fick möjligheten att höra all denna sortens musik. Så glad för det ^^ Jag är född 98 men nog hann man uppleva en del av det ändå Har en massa fina minnen från när jag var liten som är kopplade till musiken ♥ LIA15 Oh yess! Hej 13 mar, 2014 20:48 |
|
Matilda Black
Elev |
vi fick springa ut två gånger idag från skolan för inbrottlarmet gick som låter likadant som brandlarmet
13 mar, 2014 20:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Det här är den bästa sammanfattningen av TFIOS(The Fault In Our Stars) jag någonsin har läst. Spoiler Alert också. Hej 13 mar, 2014 20:51 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig ovanligt glad i dag för en gångs skull. C:
13 mar, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag har blivit en sådan där fangirl som jag aldrig trodde att jag skulle bli.
Tror att det är positivt. 13 mar, 2014 20:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Duscha, läsa klart häftet till rockhistorian och sen se TPOBAW.
Låter det som en bra idé? Hej 13 mar, 2014 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen