@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: YAY! JEEZ, THEY ARE GOING TO PUBLISH MY MAIL ON THEIR FACEBOOK-PAGE :O JAg kan inte sitta still just nu, fangirlar så himla hårt nu!!!
13 mar, 2014 19:44 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: YAY! JEEZ, THEY ARE GOING TO PUBLISH MY MAIL ON THEIR FACEBOOK-PAGE :O JAg kan inte sitta still just nu, fangirlar så himla hårt nu!!! EXAKT! Jag typ hyperventilerar, eller vad det nu är! Kan inte tänka klart! Guud, jag dör!
13 mar, 2014 19:46 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: Länk?Läser en The Fooo-novell som faktiskt är ganska bra. Omg :O Visste inte att det gick ^_^ Jag har ingen särskild åsikt om bandet, men jag letar efter noveller another day, another slay 13 mar, 2014 19:47 |
|
Dream
Elev |
13 mar, 2014 19:47 |
|
Chaemy
Elev |
Är så jävla glad idag! Hade det askul med en av mina bästa vänner, klarade av att ta sprutan i alla fall (utan att gråta alls!!) och så fick jag min text uppläst för att den var så bra.
YEAH
13 mar, 2014 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: http://www.wattpad.com/27277546-the-link-up-the-fooo-novellSkrivet av Borttagen: Länk?Läser en The Fooo-novell som faktiskt är ganska bra. Omg :O Visste inte att det gick ^_^ Jag har ingen särskild åsikt om bandet, men jag letar efter noveller DE FÖRSTA KAPITLEN VAR BÄTTRE ÄN DE ANDRA 13 mar, 2014 19:48 |
|
Fenixx
Elev |
13 mar, 2014 19:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag pluggar rockhistora och jag har bara en sak att säga.
Musiken under 60-80talet var betydligt bättre än den vi har idag. Hej 13 mar, 2014 20:15 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag pluggar rockhistora och jag har bara en sak att säga. Musiken under 60-80talet var betydligt bättre än den vi har idag. Håller med dig, men även musik som var under 90-talet är bättre än den vi har nu... Nu massproducerar man musik och lägger inte ens en tredje del av det arbetet som man la på musiken förr. Vilket gör att det inte alls blir lika bra. Det är ju därför man fortfarande lyssnar på tex G N´R, Kiss, Iggy Pop, Led Zeppelin osv. ![]()
13 mar, 2014 20:31 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Luna Chang: Jag pluggar rockhistora och jag har bara en sak att säga. Musiken under 60-80talet var betydligt bättre än den vi har idag. Håller med dig, men även musik som var under 90-talet är bättre än den vi har nu... Nu massproducerar man musik och lägger inte ens en tredje del av det arbetet som man la på musiken förr. Vilket gör att det inte alls blir lika bra. Det är ju därför man fortfarande lyssnar på tex G N´R, Kiss, Iggy Pop, Led Zeppelin osv. Men exakt! Jag har fastnat lite för Bob Marley också ♥ Och Buddy Holly! Hej 13 mar, 2014 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen