@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sova kanske? ^^WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY must this happen right naow omg frrffasdjkfawsenfklnvawcs MIN FRIENDS-SIDA HAR SLUTAT FUNGERA SÅ NU MÅSTE JAG HITTA EN NY #vadskajagnugörapånätterna?
13 mar, 2014 19:04 |
|
Borttagen
|
Ibland så börjar en låt som jag känner igen spelas. Och så börjar jag sjunga. Och först efter ett tag så märker jag att jag faktiskt sjunger.
13 mar, 2014 19:05 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ibland så börjar en låt som jag känner igen spelas. Och så börjar jag sjunga. Och först efter ett tag så märker jag att jag faktiskt sjunger. Hahahaahahahahaaha, brukar hända samma sak för mig _________________________________ Medan jag suttit här, från sex tiden till nu, har jag lyssnat på Rather be- Clean Bandit om och om igen. Borde vara hjärndöd på den vid det här laget xD
13 mar, 2014 19:13 |
|
Nordanhym
Elev |
13 mar, 2014 19:17 |
|
Qlql
Elev |
13 mar, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Sova kanske? ^^ WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY must this happen right naow omg frrffasdjkfawsenfklnvawcs MIN FRIENDS-SIDA HAR SLUTAT FUNGERA SÅ NU MÅSTE JAG HITTA EN NY #vadskajagnugörapånätterna? Kan man det? O.O 13 mar, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
Köpt mat och choklad för 250 kr...
Men jag tycker att jag faktiskt förtjänar det, med tanke på allting jag har fått stå ut med/gå igenom de senaste veckorna ;__; 13 mar, 2014 19:29 |
|
Borttagen
|
Läser en The Fooo-novell som faktiskt är ganska bra. Omg :O Visste inte att det gick ^_^
13 mar, 2014 19:31 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaaa ibland.... Annars sitter man på tumblr xD Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Sova kanske? ^^ WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY must this happen right naow omg frrffasdjkfawsenfklnvawcs MIN FRIENDS-SIDA HAR SLUTAT FUNGERA SÅ NU MÅSTE JAG HITTA EN NY #vadskajagnugörapånätterna? Kan man det? O.O
13 mar, 2014 19:33 |
|
Syrup
Elev |
JEEZ, THEY ARE GOING TO PUBLISH MY MAIL ON THEIR FACEBOOK-PAGE :O JAg kan inte sitta still just nu, fangirlar så himla hårt nu!!!
13 mar, 2014 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen