Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vad gör du just NU?

Forum > Off Topic > vad gör du just NU?

1 2 3 ... 1588 1589 1590 ... 2117 2118 2119
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har ont i maggen... FÖRSTA DAGEN PÅ JUL LOVET GUYS, VILKEN TAJMING

21 dec, 2012 13:43

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har ont i maggen... FÖRSTA DAGEN PÅ JUL LOVET GUYS, VILKEN TAJMING

Stakars dig
Har du haft ont i maggen hela daggen? ^^
Nej men krya på dig!

21 dec, 2012 19:46

Vendela
Elev

Avatar


Ska snarrrt pynta nyuppsatta julgranen, Jättebra!

Böcker. Böcker. Böcker!

21 dec, 2012 19:49

Mandi
Elev

Avatar


Inne på mugglis och sjunger så högt jag kan!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic57%2F864a809dc5a5b74ce557a45f3cce2705.gif

21 dec, 2012 19:51

Vendela
Elev

Avatar


Måste btw städaaaaaa bort mina grejer från badrumsgolvet!

Böcker. Böcker. Böcker!

21 dec, 2012 19:54

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Lyssnar på musik.

22 dec, 2012 09:35

Borttagen

Avatar


Lyssnar på MC Hammer-

22 dec, 2012 09:37

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Spelar MSP

22 dec, 2012 09:39

Borttagen

Avatar


Har ont i magen igen.

Nymfadora Tonks
Kanske lite sent att svara, men jag hadeont i magen till jag lade mig i sängen. Det är typ mensvärk.

22 dec, 2012 09:42

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-22 kl. 09:43
Antal ändringar: 1

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har ont i maggen igen.

Nymfadora Tonks
Kanske lite sent att svara, men jag hadeont i maggen till jag lade mig i sängen. Det är typ mensvärk.


Å stackars lilla magge

22 dec, 2012 09:42

1 2 3 ... 1588 1589 1590 ... 2117 2118 2119

Forum > Off Topic > vad gör du just NU?

Du får inte svara på den här tråden.