@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: LYSSNA XD♥ Har tittat på den 6 gånger nu, skrattar lika mycket varje gång x´D x´D ♥♥♥ HAHAHAHA Reporter: "Är du förvånad att Sanna Nielsen vann?" Anton: "Nej, inte alls. … Inte alls. … Inte alls" Reporter: Varför tror du att du kom på 10:ende plats? Anton: För ni skrev för mycket skit om mig. Reporter: Tror du det? Anton: Nej, haha. *hostar* men jag tror det lite. Reporter: Tror du ditt framträdande hade något med att du inte kom högre? Anton: Nej. *ler stort* Reporter: *håller micken framför hans mun, som om hans ska säga något mer* Anton: *forsätter le* Anton Ewald hahahah tror jag dör x´D ♥ Haha, dör också lite här av! Svårt och andas ♥ 13 mar, 2014 17:41 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: LYSSNA XD♥ Har tittat på den 6 gånger nu, skrattar lika mycket varje gång x´D x´D ♥♥♥ HAHAHAHA Reporter: "Är du förvånad att Sanna Nielsen vann?" Anton: "Nej, inte alls. … Inte alls. … Inte alls" Reporter: Varför tror du att du kom på 10:ende plats? Anton: För ni skrev för mycket skit om mig. Reporter: Tror du det? Anton: Nej, haha. *hostar* men jag tror det lite. Reporter: Tror du ditt framträdande hade något med att du inte kom högre? Anton: Nej. *ler stort* Reporter: *håller micken framför hans mun, som om hans ska säga något mer* Anton: *forsätter le* Anton Ewald hahahah tror jag dör x´D ♥ Haha, dör också lite här av! Svårt och andas ♥ Så jävla skön snubbe xD skönt med någon som sätter media på plats iaf xD Jag personligen har inte sett melodifestivalen i år för tycker det blivit så himla dåligt nu senaste åren... Men vilken skön snubbe xD ![]()
13 mar, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2014 17:52 |
|
Verro_Luna
Elev |
Sitter här och skriver en faktatext om Argentina.
Har ingen aning om hur långt resten av klassen skrivit eller hur långt/om vad vi skulle skriva men jag har skrivit en sida i häftet. Då tänker ni säkert "EN SIDA! Hah! Jag skrev nio sidor om Vatikanstaten på en timme!" Okej. Grattis Spoiler: Tryck här för att visa!
13 mar, 2014 18:30 |
|
Borttagen
|
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY must this happen right naow
omg frrffasdjkfawsenfklnvawcs MIN FRIENDS-SIDA HAR SLUTAT FUNGERA SÅ NU MÅSTE JAG HITTA EN NY #vadskajagnugörapånätterna? 13 mar, 2014 18:46 |
|
LIA15
Elev |
Jag har funderat på att skaffa en brevvän. Alltså inte på datorn utan i verkligheten, med papper och kuvert. Det skulle vara jättekul! Någon frivillig?
13 mar, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Jaaag! Jagjagjag! Älskar brev, heheJag har funderat på att skaffa en brevvän. Alltså inte på datorn utan i verkligheten, med papper och kuvert. Det skulle vara jättekul! Någon frivillig? 13 mar, 2014 18:59 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Jaaag! Jagjagjag! Älskar brev, hehe Jag har funderat på att skaffa en brevvän. Alltså inte på datorn utan i verkligheten, med papper och kuvert. Det skulle vara jättekul! Någon frivillig? Jippie! Ska vi byta postadresser i en uggla? *EXALTERAD* 13 mar, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Hahhaha hittade en jääättegammal dagbok. Har aldrig gillat att skriva dagbok men mamma har försökt tvinga mig några gånger för "Det är ju så roligt att läsa när man blir äldre".
Jag hade skrivit en sida i den: Jag gillar inte det här. Men mamma blir nog glad nu. OJ!! JAG HÖRDE NÅT JÄTTEKONSTIGT! Äsch. Det va bara mamma som nös. Och jag som blev så rädd B-P 13 mar, 2014 19:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-13 kl. 19:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Jaaaaa! ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Jaaag! Jagjagjag! Älskar brev, hehe Jag har funderat på att skaffa en brevvän. Alltså inte på datorn utan i verkligheten, med papper och kuvert. Det skulle vara jättekul! Någon frivillig? Jippie! Ska vi byta postadresser i en uggla? *EXALTERAD* 13 mar, 2014 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen