@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Safir
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safir: Jag måste berätta för tjejen jag gillar att jag är kär i henne men jag törs inte hjälp mig ;^; Skriv ett brev till henne kanske? ^^ Hm, jag har funderat på det faktiskt, ska nog försöka. Antingen får jag lämna det när vi möts i skolan (Vi har lunch samtidigt på onsdagar) eller också så får jag ta reda på vilket skåp som är hennes och lägga det där eller så får jag ta reda på var hon bor och lägga det i hennes postlåda.
12 mar, 2014 18:56 |
|
Nordanhym
Elev |
Hatar, verkligen HATAR, när man rollar med någon och man skriver och sen så slutar de svara... Utan att säga något, jag menar, jag ser ju att personen varit inloggad xD Guu så irriterande, speciellt när det är ett RIKTIGT BRA roll
![]()
12 mar, 2014 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Safir: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safir: Jag måste berätta för tjejen jag gillar att jag är kär i henne men jag törs inte hjälp mig ;^; Skriv ett brev till henne kanske? ^^ Hm, jag har funderat på det faktiskt, ska nog försöka. Antingen får jag lämna det när vi möts i skolan (Vi har lunch samtidigt på onsdagar) eller också så får jag ta reda på vilket skåp som är hennes och lägga det där eller så får jag ta reda på var hon bor och lägga det i hennes postlåda. Kärleksbrev är verkligen det finaste man kan få ♥ Lägg det i hennes brevlåda (eller skicka!) Blir helt skuttig nu bara för det, haha.. Men jag älskar verkligen kärleksbrev. (Berätta gärna hur det går!) 12 mar, 2014 18:59 |
|
Safir
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safir: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safir: Jag måste berätta för tjejen jag gillar att jag är kär i henne men jag törs inte hjälp mig ;^; Skriv ett brev till henne kanske? ^^ Hm, jag har funderat på det faktiskt, ska nog försöka. Antingen får jag lämna det när vi möts i skolan (Vi har lunch samtidigt på onsdagar) eller också så får jag ta reda på vilket skåp som är hennes och lägga det där eller så får jag ta reda på var hon bor och lägga det i hennes postlåda. Kärleksbrev är verkligen det finaste man kan få ♥ Lägg det i hennes brevlåda (eller skicka!) Blir helt skuttig nu bara för det, haha.. Men jag älskar verkligen kärleksbrev. (Berätta gärna hur det går!) Hm, det är nog en ganska bra idé, men om hon inte känner på samma sätt för mig så blir det ju jobbigt om jag skriver massa "Du är vacker" osv... Men ja, något måste jag ju göra.
12 mar, 2014 19:01 |
|
MizzNina
Elev |
Sen var det den gången då min kusin kallade alla vegetarianer för kärringar och fick en hel drös mugglisar på sig. Jag tyckte det var kul. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 mar, 2014 19:12 |
|
Solkatten
Elev |
Varför står det "Kommentarer är inte tillgängliga för tillfället" på varje video?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
För ett tag sedan så hade jag på mig min muggliströja, och någon sa typ: "'I ♥ mugglis'? Vem är mugglis? Din pojkvän, eller?"
Alltså.... ♥♥♥♥ 12 mar, 2014 19:24 |
|
Elma00
Elev |
12 mar, 2014 20:22 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Miloo ALLTSÅ.JAG.KAN.INTE.SLUTA.FANGIRLA.ÖVER.DIN.JACKFROST.SIGANTUR.AAAAAAAAAAAAH D; Men tror faktiskt det var din frozen-signatur som påminde mig om Jack så att jag bytte ;O (Ok vet att det finns många frozensignaturer här men kommer ihåg din ganska tydligt haha) Och grattis på namnsdagen Solkatten ^^ Haha xD Nej men alltså seriöst så distraherande .-. ♥
12 mar, 2014 20:44 |
|
Hedwig96
Elev |
sitter i skolan nu o väntar på mamma o tammitusan de ha ju till och med gått bra idag!
12 mar, 2014 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen