vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ehehehe... Lyssnar på Penis Song... (weird låt, jag vet...)
20 dec, 2012 22:12 |
|
adliitam
Elev |
20 dec, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Funderar på att sova...
20 dec, 2012 22:18 |
|
Puffsy
Elev |
20 dec, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Ser på
20 dec, 2012 22:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på Lady Gaga.
21 dec, 2012 09:56 |
|
Borttagen
|
Försöker försåt att det är jullov.... Kan inte fatta det.
21 dec, 2012 13:21 |
|
Borttagen
|
Käkar frusna hallon och skjuter upp att åka hem till mamma för jag vill inte städa
21 dec, 2012 13:23 |
|
Naru
Elev |
kollar på film, och skriver här
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable must be the truth." "The strong one doesn't win.The one that win is strong" 21 dec, 2012 13:25 |
|
Borttagen
|
Sitter med datorn i knäet och tittar och äter en skål med pasta och köttbitar... (Min familj är magsjuk, annars skulle jag inte varit så här slö...)
21 dec, 2012 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen