@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Låteeer ju inteeeh så braaaah. Fast jag inte fattade något problem: Behöver gå på toa men lyssnar på massor av musik på datorn. Datorn behöver laddas. Systern på nedanvåningen. hjälp me 12 mar, 2014 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
På min födelsedag då. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2014 16:16 |
|
Hermione. Granger
Elev |
12 mar, 2014 16:17 |
|
LIA15
Elev |
JAG FICK ALLA RÄTT PÅ HISTORIAPROVET OCH DESSUTOM HADE JAG INGA STAVFEL OCH EN HEL DEL ARGUMENT I EN INSÄNDARE SOM VI SKREV I SVENSKAN!
Feeling lika a Ravenclaw 12 mar, 2014 16:34 |
|
Verro_Luna
Elev |
Idag! OMG, jag är duktig XD
Efter skolan kom jag hem, åt en smörgår och stack iväg för att springa med en kompis. Vi sprang i ca. 45 minuter och kollade på pojkar 15 Hahahahaha nej men: ![]() Dessutom hade jag matte prov idag. Det gick skit....
12 mar, 2014 16:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-12 kl. 16:56
|
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 16:54 |
|
SevLoveer
Elev |
12 mar, 2014 16:57 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Låteeer ju inteeeh så braaaah. Fast jag inte fattade något problem: Behöver gå på toa men lyssnar på massor av musik på datorn. Datorn behöver laddas. Systern på nedanvåningen. hjälp me Jag behövde gå på toa, men jag ville lyssna på låtarna på datorn. Datorn behövde laddas så kunde ej ta med den. Min syster var hemma så kunde inte skruva upp. Hai 12 mar, 2014 17:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Chrome säger att mugglis är på norska och frågade om jag ville översätta den... .______________________________.
12 mar, 2014 17:05 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Chrome säger att varje hemsida jag är på är på norskaChrome säger att mugglis är på norska och frågade om jag ville översätta den... .______________________________.
12 mar, 2014 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen