@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av yerAwizardThea: Men jag vill ju ha våååår :c Jag med D: Fast helst av allt sommar...men det kommer inte förns i juni typ! Kanske i slutet av maj, om vi har tur (som förra året) Norrland= Inte Gävle och annat långt ner för de räknad inte som Norrlandsbor för de har vår, hahaha xD Kram på er ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 22:28 |
|
Qlql
Elev |
Gläder mig åt att detta är mitt Tvåhundrade foruminlägg (Quidditchplanen räknas ej)!
Hurra! Hurra! Hurra! 11 mar, 2014 22:30 |
|
Obliviate_
Elev |
fått ny morgonrock av killen.
mysig o oversize;ad 11 mar, 2014 22:38 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Käkar vitlöksbröd, tänker på Magiska mugglaren och har mina gröna slytherinstrumpbyxor, får lite Amortentia känsla nu känner jag mig speciell :3
11 mar, 2014 22:42 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Vildvittra: Käkar vitlöksbröd, tänker på Magiska mugglaren och har mina gröna slytherinstrumpbyxor, får lite Amortentia känsla nu känner jag mig speciell :3 Det bör du göra kära du :3 ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 22:43 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Vildvittra: Käkar vitlöksbröd, tänker på Magiska mugglaren och har mina gröna slytherinstrumpbyxor, får lite Amortentia känsla nu känner jag mig speciell :3 Det bör du göra kära du :3 ♥ aaaaaaaaaaah, stop it you
11 mar, 2014 22:44 |
|
Borttagen
|
Aww, sitter och lyssnar på gamla tonårsfavoriter.. Gud vad jag älskade j-rock/visual kei när jag var en såndär 15-16-17!
(..Och även om jag inte direkt lyssnar på Yohio så är jag ändå jätteglad att han har "tagit hit" den musiken.) Spoiler: Tryck här för att visa! 11 mar, 2014 22:45
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-12 kl. 13:39
|
|
Magiska mugglaren
Elev |
Känslan när mamma typ: ja du hade ju problem med divisionen och nu när ni ska jobba med bråk så vill jag typ kolla med på dina grejer för att hjälpa dig' och hela huvudet vill typ dö så det känns som att hon sagt åt mig att springa tio mil
11 mar, 2014 22:47 |
|
Borttagen
|
Jag blev lite besviken idag eftersom jag inte fick mitt önskade jobbpass i morgon kväll. Var verkligen inställd på att jobba. Men så sa pappa att han skulle till Karlstad på möte, och då bestämde jag mig för att när jag ändå inte ska jobba kan jag ju följa med! Så nu har jag stämt träff med min syster och vi ska gå på stan
11 mar, 2014 23:49 |
|
Chaemy
Elev |
12 mar, 2014 07:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen