@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej. Harry Potter Studio Tour kan vara det bästa någonsin! Längtar till torsdag när jag ska dit igen! Men det blir nog ingen butterbeer då. För det var så äckligt hah Du kan skicka din Butterbeer till mig i stället!! ÅÅÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ DIT :C
11 mar, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Duuun dun dun dun duuuun duuuun. Dun dun dun dun diiin duuuuun.
11 mar, 2014 21:12 |
|
cikki
Elev |
Jag längtar så mycket till Multicon ♥
11 mar, 2014 21:13 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Jag: Skit också..
Folk runtomkring: -- Jag: Bajs också.. Folk runtomkring: VARFÖR REAGERAR ALLA SÅ ''OMG DU E I KISSOBAJSÅLDERN'' NÄR MAN SÄGER BAJS!??!+1 BAJS ÄR HELT NATURLIGT, DE FLESTA BAJSAR VARJE DAG.
11 mar, 2014 21:13 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om jag ska börja på kampsport igen.. Det vore skönt att få finslipa slag och sparkarna lite så att jag verkligen känner mig trygg att gå ute på promenad på kvällarna för jag blir orolig bara jag ser typ en ungdom.. Då vore det skönt att veta att jag kan försvara mig själv ordentligt och ännu bättre är det om jag kunde kampsport så att jag kan försöka skydda mina vänner och alla för det är rätt så mycket mobbing på min skola.. Hm, tänka, tänka, tänka..
11 mar, 2014 21:16 |
|
Borttagen
|
Dun dun din dun dun din dun dun dun .
DUUN Dun dun din dun dun din dun dun dun . Älskar soundtracket på to the moon ;-; 11 mar, 2014 21:17 |
|
Frivolt
Elev |
11 mar, 2014 21:57 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag ska börja på kampsport igen.. Det vore skönt att få finslipa slag och sparkarna lite så att jag verkligen känner mig trygg att gå ute på promenad på kvällarna för jag blir orolig bara jag ser typ en ungdom.. Då vore det skönt att veta att jag kan försvara mig själv ordentligt och ännu bättre är det om jag kunde kampsport så att jag kan försöka skydda mina vänner och alla för det är rätt så mycket mobbing på min skola.. Hm, tänka, tänka, tänka.. Vad coolt! Gör det!
11 mar, 2014 21:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
11 mar, 2014 22:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Men jag vill ju ha våååår :c Jag med D: Fast helst av allt sommar...men det kommer inte förns i juni typ! Kanske i slutet av maj, om vi har tur (som förra året) 11 mar, 2014 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen