@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa? Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha ja, men har tappat kontakten med nästan alla från min gamla klass och nu när jag studerar i en annan stad bor alla jättelångt ifrån o ja. ja har funderat på de, men va ska man liksom gå för kurser. haha, bra att hålla sig i form Men.. kolla upp vad ni har i stan, du kan börja med vad som helst, det finns säkert allt möjligt.. Annars kan du ju prova att sätta dig i ett café vid nån okänd person och fråga vad den skulle rekommendera eller typ.. Snacka med nån du aldrig trott att du skulle snacka med. Inled en konversation, det kan vara om vad som helst, "Hej, har du sett en grön bok, det står Fysik med stor vit text på den..?" Då svarar personen antingen Nej, eller Nej men kan hålla utkik efter den. Isåfall kommer personen fråga om ditt namn, kanske t.o.m nummer. Sen kommer ni kanske börja säga hej när ni ser varandra och nån gång kommer ni ha en riktig konversation. Och blir ni bra vänner har ni ju redan varandras nummer.. Eller aa, om personen i fråga smsat dig, då.. (okej det där kanske låter lite för sagoaktigt men seriöst, sånt funkar varje gång haha) Annars är du kanske en sån där person som har allmänt lätt att skaffa vänner och då är det ju bara att gå ut och ha kul med detsamma haha jo i o för sej, men jo. Ibland brukar jag ju nog vara ut efter skolan före man åker hem. Och är stödperson åt en flicka en gång i veckan, delar tidningar och spelade dragspel förut. Skolan är jättekul tycker jag de är liksom inte som vanlig skolan men inte lider jag nån större nöd. Jag ser bara inte det roliga med att köra varv efter varv runt stan en fredagkväll, men ja ja alla i klassen har snart körkort o då kanske man kan ses mera Åh vill också bli stödperson.. Har du spelat dragspel? Vad ovanligt, fast det är fint ju Jamen de låter ju bra jo det är nog rätt kul! jo tog lektioner i 4 år men slutade i höstas på grund av skolan (har skola imorgon från kl. 14.00-21.30 t.ex) men tänkte börja en orkester, men det var för få som anmälde sig så de blev inte av. Jaha, ja skolan tar ju lite tid Åh vad synd att det inte var så många som anmälde sig, men vem vet, om ett par år kanske intresset ökat? ja jo kanske man börjar med nåt i höst igen. eller försöker! 11 mar, 2014 19:59 |
|
cikki
Elev |
11 mar, 2014 20:05 |
|
Ginny_Power
Elev |
11 mar, 2014 20:08 |
|
Hermione. Granger
Elev |
Idag på scout skulle vi bygga lådbilar (
''Farmors gungstols flämmande bägare'' Bäst eller vad? Så vi är typ superstolta över denna lådbil!♥
11 mar, 2014 20:19 |
|
Hedwig96
Elev |
vi hade en ganska chill skoldag idag. Läraren for hem lite efter 10 för hon kände sig så sjuk och vi jobbade tills vi var klara och for hem kl. 13!
11 mar, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
"OMG förlåt, jag har inte skrivit klart ett kapitel på typ en dag!!!!"
MEN TYST jag har inte skrivit ett helt kapitel sedan november : ((((((((((((((((((((( 11 mar, 2014 20:43 |
|
Ron Hippe
Elev |
11 mar, 2014 20:45 |
|
Chaemy
Elev |
11 mar, 2014 20:59 |
|
EmahS
Elev |
Okej. Harry Potter Studio Tour kan vara det bästa någonsin!
Längtar till torsdag när jag ska dit igen! Men det blir nog ingen butterbeer då. För det var så äckligt hah
11 mar, 2014 21:02 |
|
Ginny00
Elev |
Nu har jag tränat, duschat, smort in mig själv med bodybutter och gjort matteläxa. Yeay. Nu kan jag vara nöjd med det i alla fall?
11 mar, 2014 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen