Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15872 15873 15874 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


SERIÖST? Vill köpa en grej. Kostade det över 350 kr så får man fri frakt. OCH DET KOSTAR 349?????? JHDUYGFYGRFHUFIJFKM D:

11 mar, 2014 19:05

Safir
Elev

Avatar


Jag är så jättemegakär i henne uhu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscstylecaster.files.wordpress.com%2F2014%2F04%2Fmean-girls-19.gif%3Fw%3D500%26amp%3Bh%3D260

11 mar, 2014 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Varför är det fint att vara solbränd, men helt fruktansvärt fel att vara mörkhyad?

Stör mig så enormt på världen ibland...


Me too D:

11 mar, 2014 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Varför är det fint att vara solbränd, men helt fruktansvärt fel att vara mörkhyad?

Stör mig så enormt på världen ibland...


Me too D:


Ah har också tänkt på det.. Sjukt..

11 mar, 2014 19:20

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa?

Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha

ja, men har tappat kontakten med nästan alla från min gamla klass och nu när jag studerar i en annan stad bor alla jättelångt ifrån o ja.
ja har funderat på de, men va ska man liksom gå för kurser.
haha, bra att hålla sig i form

Men.. kolla upp vad ni har i stan, du kan börja med vad som helst, det finns säkert allt möjligt.. Annars kan du ju prova att sätta dig i ett café vid nån okänd person och fråga vad den skulle rekommendera eller typ.. Snacka med nån du aldrig trott att du skulle snacka med. Inled en konversation, det kan vara om vad som helst, "Hej, har du sett en grön bok, det står Fysik med stor vit text på den..?" Då svarar personen antingen Nej, eller Nej men kan hålla utkik efter den. Isåfall kommer personen fråga om ditt namn, kanske t.o.m nummer. Sen kommer ni kanske börja säga hej när ni ser varandra och nån gång kommer ni ha en riktig konversation. Och blir ni bra vänner har ni ju redan varandras nummer.. Eller aa, om personen i fråga smsat dig, då..
(okej det där kanske låter lite för sagoaktigt men seriöst, sånt funkar varje gång haha)
Annars är du kanske en sån där person som har allmänt lätt att skaffa vänner och då är det ju bara att gå ut och ha kul med detsamma haha

jo i o för sej, men jo. Ibland brukar jag ju nog vara ut efter skolan före man åker hem. Och är stödperson åt en flicka en gång i veckan, delar tidningar och spelade dragspel förut.
Skolan är jättekul tycker jag de är liksom inte som vanlig skolan men inte lider jag nån större nöd. Jag ser bara inte det roliga med att köra varv efter varv runt stan en fredagkväll, men ja ja alla i klassen har snart körkort o då kanske man kan ses mera

11 mar, 2014 19:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa?

Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha

ja, men har tappat kontakten med nästan alla från min gamla klass och nu när jag studerar i en annan stad bor alla jättelångt ifrån o ja.
ja har funderat på de, men va ska man liksom gå för kurser.
haha, bra att hålla sig i form

Men.. kolla upp vad ni har i stan, du kan börja med vad som helst, det finns säkert allt möjligt.. Annars kan du ju prova att sätta dig i ett café vid nån okänd person och fråga vad den skulle rekommendera eller typ.. Snacka med nån du aldrig trott att du skulle snacka med. Inled en konversation, det kan vara om vad som helst, "Hej, har du sett en grön bok, det står Fysik med stor vit text på den..?" Då svarar personen antingen Nej, eller Nej men kan hålla utkik efter den. Isåfall kommer personen fråga om ditt namn, kanske t.o.m nummer. Sen kommer ni kanske börja säga hej när ni ser varandra och nån gång kommer ni ha en riktig konversation. Och blir ni bra vänner har ni ju redan varandras nummer.. Eller aa, om personen i fråga smsat dig, då..
(okej det där kanske låter lite för sagoaktigt men seriöst, sånt funkar varje gång haha)
Annars är du kanske en sån där person som har allmänt lätt att skaffa vänner och då är det ju bara att gå ut och ha kul med detsamma haha

jo i o för sej, men jo. Ibland brukar jag ju nog vara ut efter skolan före man åker hem. Och är stödperson åt en flicka en gång i veckan, delar tidningar och spelade dragspel förut.
Skolan är jättekul tycker jag de är liksom inte som vanlig skolan men inte lider jag nån större nöd. Jag ser bara inte det roliga med att köra varv efter varv runt stan en fredagkväll, men ja ja alla i klassen har snart körkort o då kanske man kan ses mera

Åh vill också bli stödperson..
Har du spelat dragspel? Vad ovanligt, fast det är fint ju
Jamen de låter ju bra

11 mar, 2014 19:24

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Varför är det fint att vara solbränd, men helt fruktansvärt fel att vara mörkhyad?

Stör mig så enormt på världen ibland...


Citat från 'Dagens citat av kompisar/bekanta':
"Jag kom på en sak nyss det här om oboy.
Om muggen är världen och mjölken är oss vita och oboypulvret är de svarta och så blandar man de och det blir jättebra och alla blir glada. Det visar att alla kan bo tillsammans utan krig!"

that's all I got to say

11 mar, 2014 19:35

Will Treaty
Elev

Avatar


Jo jag sitter här med datorn medan en morsa skriker att jag ska gå upp med lille brorsan till övervåning (Han är mörkrädd)

Si vis pacem, para bellum - om du söker fred, förbered för krig! Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=38521

11 mar, 2014 19:35

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa?

Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha

ja, men har tappat kontakten med nästan alla från min gamla klass och nu när jag studerar i en annan stad bor alla jättelångt ifrån o ja.
ja har funderat på de, men va ska man liksom gå för kurser.
haha, bra att hålla sig i form

Men.. kolla upp vad ni har i stan, du kan börja med vad som helst, det finns säkert allt möjligt.. Annars kan du ju prova att sätta dig i ett café vid nån okänd person och fråga vad den skulle rekommendera eller typ.. Snacka med nån du aldrig trott att du skulle snacka med. Inled en konversation, det kan vara om vad som helst, "Hej, har du sett en grön bok, det står Fysik med stor vit text på den..?" Då svarar personen antingen Nej, eller Nej men kan hålla utkik efter den. Isåfall kommer personen fråga om ditt namn, kanske t.o.m nummer. Sen kommer ni kanske börja säga hej när ni ser varandra och nån gång kommer ni ha en riktig konversation. Och blir ni bra vänner har ni ju redan varandras nummer.. Eller aa, om personen i fråga smsat dig, då..
(okej det där kanske låter lite för sagoaktigt men seriöst, sånt funkar varje gång haha)
Annars är du kanske en sån där person som har allmänt lätt att skaffa vänner och då är det ju bara att gå ut och ha kul med detsamma haha

jo i o för sej, men jo. Ibland brukar jag ju nog vara ut efter skolan före man åker hem. Och är stödperson åt en flicka en gång i veckan, delar tidningar och spelade dragspel förut.
Skolan är jättekul tycker jag de är liksom inte som vanlig skolan men inte lider jag nån större nöd. Jag ser bara inte det roliga med att köra varv efter varv runt stan en fredagkväll, men ja ja alla i klassen har snart körkort o då kanske man kan ses mera

Åh vill också bli stödperson..
Har du spelat dragspel? Vad ovanligt, fast det är fint ju
Jamen de låter ju bra

jo det är nog rätt kul!
jo tog lektioner i 4 år men slutade i höstas på grund av skolan (har skola imorgon från kl. 14.00-21.30 t.ex) men tänkte börja en orkester, men det var för få som anmälde sig så de blev inte av.

11 mar, 2014 19:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa?

Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha

ja, men har tappat kontakten med nästan alla från min gamla klass och nu när jag studerar i en annan stad bor alla jättelångt ifrån o ja.
ja har funderat på de, men va ska man liksom gå för kurser.
haha, bra att hålla sig i form

Men.. kolla upp vad ni har i stan, du kan börja med vad som helst, det finns säkert allt möjligt.. Annars kan du ju prova att sätta dig i ett café vid nån okänd person och fråga vad den skulle rekommendera eller typ.. Snacka med nån du aldrig trott att du skulle snacka med. Inled en konversation, det kan vara om vad som helst, "Hej, har du sett en grön bok, det står Fysik med stor vit text på den..?" Då svarar personen antingen Nej, eller Nej men kan hålla utkik efter den. Isåfall kommer personen fråga om ditt namn, kanske t.o.m nummer. Sen kommer ni kanske börja säga hej när ni ser varandra och nån gång kommer ni ha en riktig konversation. Och blir ni bra vänner har ni ju redan varandras nummer.. Eller aa, om personen i fråga smsat dig, då..
(okej det där kanske låter lite för sagoaktigt men seriöst, sånt funkar varje gång haha)
Annars är du kanske en sån där person som har allmänt lätt att skaffa vänner och då är det ju bara att gå ut och ha kul med detsamma haha

jo i o för sej, men jo. Ibland brukar jag ju nog vara ut efter skolan före man åker hem. Och är stödperson åt en flicka en gång i veckan, delar tidningar och spelade dragspel förut.
Skolan är jättekul tycker jag de är liksom inte som vanlig skolan men inte lider jag nån större nöd. Jag ser bara inte det roliga med att köra varv efter varv runt stan en fredagkväll, men ja ja alla i klassen har snart körkort o då kanske man kan ses mera

Åh vill också bli stödperson..
Har du spelat dragspel? Vad ovanligt, fast det är fint ju
Jamen de låter ju bra

jo det är nog rätt kul!
jo tog lektioner i 4 år men slutade i höstas på grund av skolan (har skola imorgon från kl. 14.00-21.30 t.ex) men tänkte börja en orkester, men det var för få som anmälde sig så de blev inte av.

Jaha, ja skolan tar ju lite tid
Åh vad synd att det inte var så många som anmälde sig, men vem vet, om ett par år kanske intresset ökat?

11 mar, 2014 19:54

1 2 3 ... 15872 15873 15874 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.