@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tänkte läsa Förr eller senare exploderar jag (The Fault In Our Stars), är den bra?
11 mar, 2014 18:28 |
|
Siriusis
Elev |
vad sjutton skulle vara så roligt med denna videon? -.-
Hai 11 mar, 2014 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med Haha vad kul, han kommer helt klart gilla dem ju Usch ja, jag har en lillebror som blir 11 i år och en annan som blir sju, när jag pratar om dem kommer jag ofta på mig själv med att säga att dem är åtta och fyra haha japp samma här. Vänta vad börjar han skolan i år ajo han fyller ju 7 år i Juli. Han var väl 3-4 just. Såg också en som var för 2006 och sa sig vara 8 år. Hahaha that moment när man inser att man också blir äldre xD Jag tycker jag är ganska liten, så träffade jag en liten tjej på stan igår som frågade hur gammal jag var, så jag svarade att jag blir femton i år. Hon kollar på mig med jättestora ögon, tar ett djupt andetag och flämtar ut: Ojj. Men då är ju du jäääättegammal?? Jag typ o.O Är jag Känner igen mig i det där. Förutom att min lillasyster fyller 20 om mindre än en vecka och jag känner: Var inte hon 12 nyss? Haha jag tror att min lillebror tror jag är typ lika gammal som honom, var åtta när han föddes, i han ögon har jag inte växt alls haha.. Min lillasyster är 12, nej 13 blir 14 i höst tror jag. Och jag blir 18. Possitivt sen när en lärare säger att sen går det snabbt och mitt i allt är man 40... Eh åh, och man tycker det går snabbt nu 11 mar, 2014 18:31 |
|
Borttagen
|
I en novell så stod det att en tjej och en kille dansade tryckare till den här låten:
Hoho 11 mar, 2014 18:32 |
|
Hedwig96
Elev |
miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa?
11 mar, 2014 18:38 |
|
yerAwizardThea
Elev |
11 mar, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa? Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha 11 mar, 2014 18:44
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-11 kl. 18:45
|
|
Borttagen
|
Varför är det fint att vara solbränd, men helt fruktansvärt fel att vara mörkhyad?
Stör mig så enormt på världen ibland... 11 mar, 2014 18:44 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa? Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha ja, men har tappat kontakten med nästan alla från min gamla klass och nu när jag studerar i en annan stad bor alla jättelångt ifrån o ja. ja har funderat på de, men va ska man liksom gå för kurser. haha, bra att hålla sig i form 11 mar, 2014 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: miloo jepp, man kanske borde bli mer social av sig och gå ut o träffa människor o inte sitta inne hela dagarna vid mugglis, men vem ska jag liksom träffa? Kompisar, eller skaffa nya kompisar, typ prova nåt, gå en kurs eller någonting haha, det är aldrig försent att börja på en ny fritidsaktivitet.. Lixom, min idrottslärare är 60 år och tränar på friskis & svettis varje dag.. I och för sig brukar vi se honom på burger king några gånger i veckan också, men ändå haha ja, men har tappat kontakten med nästan alla från min gamla klass och nu när jag studerar i en annan stad bor alla jättelångt ifrån o ja. ja har funderat på de, men va ska man liksom gå för kurser. haha, bra att hålla sig i form Men.. kolla upp vad ni har i stan, du kan börja med vad som helst, det finns säkert allt möjligt.. Annars kan du ju prova att sätta dig i ett café vid nån okänd person och fråga vad den skulle rekommendera eller typ.. Snacka med nån du aldrig trott att du skulle snacka med. Inled en konversation, det kan vara om vad som helst, "Hej, har du sett en grön bok, det står Fysik med stor vit text på den..?" Då svarar personen antingen Nej, eller Nej men kan hålla utkik efter den. Isåfall kommer personen fråga om ditt namn, kanske t.o.m nummer. Sen kommer ni kanske börja säga hej när ni ser varandra och nån gång kommer ni ha en riktig konversation. Och blir ni bra vänner har ni ju redan varandras nummer.. Eller aa, om personen i fråga smsat dig, då.. (okej det där kanske låter lite för sagoaktigt men seriöst, sånt funkar varje gång haha) Annars är du kanske en sån där person som har allmänt lätt att skaffa vänner och då är det ju bara att gå ut och ha kul med detsamma haha 11 mar, 2014 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen