@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
11 mar, 2014 17:31 |
|
Hermione. Granger
Elev |
11 mar, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med Haha vad kul, han kommer helt klart gilla dem ju Usch ja, jag har en lillebror som blir 11 i år och en annan som blir sju, när jag pratar om dem kommer jag ofta på mig själv med att säga att dem är åtta och fyra haha 11 mar, 2014 17:37 |
|
Hermione. Granger
Elev |
11 mar, 2014 17:38 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med Haha vad kul, han kommer helt klart gilla dem ju Usch ja, jag har en lillebror som blir 11 i år och en annan som blir sju, när jag pratar om dem kommer jag ofta på mig själv med att säga att dem är åtta och fyra haha japp samma här. Vänta vad börjar han skolan i år ajo han fyller ju 7 år i Juli. Han var väl 3-4 just. Såg också en som var för 2006 och sa sig vara 8 år. 11 mar, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med Haha vad kul, han kommer helt klart gilla dem ju Usch ja, jag har en lillebror som blir 11 i år och en annan som blir sju, när jag pratar om dem kommer jag ofta på mig själv med att säga att dem är åtta och fyra haha japp samma här. Vänta vad börjar han skolan i år ajo han fyller ju 7 år i Juli. Han var väl 3-4 just. Såg också en som var för 2006 och sa sig vara 8 år. Hahaha that moment när man inser att man också blir äldre xD Jag tycker jag är ganska liten, så träffade jag en liten tjej på stan igår som frågade hur gammal jag var, så jag svarade att jag blir femton i år. Hon kollar på mig med jättestora ögon, tar ett djupt andetag och flämtar ut: Ojj. Men då är ju du jäääättegammal?? Jag typ o.O Är jag 11 mar, 2014 18:12 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: http://sourcefed.com/first-kiss/ Titta så fint.. De bad främlingar kyssa varandra för första gången och filmade det. Så supersött ♥ Seriously? Jag drömde typ det här i natt O_O Eller jag drömde att jag kysste någon för första gången (i ett badhus) och jag har inte den blekaste aning om vem den personen var eller ens varför vi kysstes? Som tur var så var det bara en dröm för jag är itne säker på om jag vill ge min första kyss till en total främling... Förresten, videon var jättefin :3
11 mar, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med Haha vad kul, han kommer helt klart gilla dem ju Usch ja, jag har en lillebror som blir 11 i år och en annan som blir sju, när jag pratar om dem kommer jag ofta på mig själv med att säga att dem är åtta och fyra haha japp samma här. Vänta vad börjar han skolan i år ajo han fyller ju 7 år i Juli. Han var väl 3-4 just. Såg också en som var för 2006 och sa sig vara 8 år. Hahaha that moment när man inser att man också blir äldre xD Jag tycker jag är ganska liten, så träffade jag en liten tjej på stan igår som frågade hur gammal jag var, så jag svarade att jag blir femton i år. Hon kollar på mig med jättestora ögon, tar ett djupt andetag och flämtar ut: Ojj. Men då är ju du jäääättegammal?? Jag typ o.O Är jag Känner igen mig i det där. Förutom att min lillasyster fyller 20 om mindre än en vecka och jag känner: Var inte hon 12 nyss? 11 mar, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med Haha vad kul, han kommer helt klart gilla dem ju Usch ja, jag har en lillebror som blir 11 i år och en annan som blir sju, när jag pratar om dem kommer jag ofta på mig själv med att säga att dem är åtta och fyra haha japp samma här. Vänta vad börjar han skolan i år ajo han fyller ju 7 år i Juli. Han var väl 3-4 just. Såg också en som var för 2006 och sa sig vara 8 år. Hahaha that moment när man inser att man också blir äldre xD Jag tycker jag är ganska liten, så träffade jag en liten tjej på stan igår som frågade hur gammal jag var, så jag svarade att jag blir femton i år. Hon kollar på mig med jättestora ögon, tar ett djupt andetag och flämtar ut: Ojj. Men då är ju du jäääättegammal?? Jag typ o.O Är jag Känner igen mig i det där. Förutom att min lillasyster fyller 20 om mindre än en vecka och jag känner: Var inte hon 12 nyss? Haha jag tror att min lillebror tror jag är typ lika gammal som honom, var åtta när han föddes, i han ögon har jag inte växt alls haha.. 11 mar, 2014 18:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med Haha vad kul, han kommer helt klart gilla dem ju Usch ja, jag har en lillebror som blir 11 i år och en annan som blir sju, när jag pratar om dem kommer jag ofta på mig själv med att säga att dem är åtta och fyra haha japp samma här. Vänta vad börjar han skolan i år ajo han fyller ju 7 år i Juli. Han var väl 3-4 just. Såg också en som var för 2006 och sa sig vara 8 år. Hahaha that moment när man inser att man också blir äldre xD Jag tycker jag är ganska liten, så träffade jag en liten tjej på stan igår som frågade hur gammal jag var, så jag svarade att jag blir femton i år. Hon kollar på mig med jättestora ögon, tar ett djupt andetag och flämtar ut: Ojj. Men då är ju du jäääättegammal?? Jag typ o.O Är jag Känner igen mig i det där. Förutom att min lillasyster fyller 20 om mindre än en vecka och jag känner: Var inte hon 12 nyss? Haha jag tror att min lillebror tror jag är typ lika gammal som honom, var åtta när han föddes, i han ögon har jag inte växt alls haha.. Min lillasyster är 12, nej 13 blir 14 i höst tror jag. Och jag blir 18. Possitivt sen när en lärare säger att sen går det snabbt och mitt i allt är man 40... 11 mar, 2014 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen