@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min har också gått sönder </3
11 mar, 2014 16:23 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min har också gått sönder </3 buhu vet inte hur jag ska klara mig utan den </3
11 mar, 2014 16:25 |
|
Borttagen
|
http://sourcefed.com/first-kiss/
Titta så fint.. De bad främlingar kyssa varandra för första gången och filmade det. Så supersött ♥ 11 mar, 2014 16:26 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Snart framme vid Harry Potter Studio Tour! Best. Place. EVER! ♥ Hoppas du får kul! Du kommer få kul. Går inte att ha annat där. Skoja inte. Fatta vad jag gråtit idag. Och ska tillbaka på torsdag och uppleva allt igen (och köpa ca allt i shoppen då)
11 mar, 2014 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: http://sourcefed.com/first-kiss/ Titta så fint.. De bad främlingar kyssa varandra för första gången och filmade det. Så supersött ♥ OMG, vad gulligt! ♥♥ 11 mar, 2014 16:32 |
|
Ron Hippe
Elev |
11 mar, 2014 16:38 |
|
Borttagen
|
Jag läser jättedåliga noveller, men vissa delar är så himla fina och gulliga och jag dööööör ♥
11 mar, 2014 16:44 |
|
Syrup
Elev |
Random samtal med min brorsa som hände för någon timme sedan
Min 3:åriga lillebror= Röd text Jag= Grön text ------------------------------- "What" "Vad sa du?" "Inget" "Jo men vad sa du för något?" "*Våra två kusiners namn*" "Nähä, det sa du inte alls. Sa du 'what'?" "Nepps" "Vad sa du då?" "What" "Men det var ju det jag sa... och det är inget fel med att säga det ordet. Det betyder Va på engelska" "Jaha! Coolt! Jag är Ivar från 'Figgelhorn' (Greveholm)" *springer iväg*
11 mar, 2014 16:55 |
|
Siriusis
Elev |
11 mar, 2014 17:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp okej jag har också en lillebror som börjar ettan i höst och sen skall han läsa HP- böckerna har han sagt jo, men tiden går ganska snabbt, lite för snabbt till och med 11 mar, 2014 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen