Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Oh hello there Hur mås det? Sådär. Förkyld/influensa typ. Not sure. Alla på jobbet har influensa och jag har blivit smittad :< Yrslig, feber och hosta :< Själv då? Låter inte bra. Krya på dig ♥ Jag lever. Med feber och ständig illamående på sistone. Har något fel på magen känns det som. Men som sagt - jag lever ^^ 17 dec, 2012 23:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Oh hello there Hur mås det? Sådär. Förkyld/influensa typ. Not sure. Alla på jobbet har influensa och jag har blivit smittad :< Yrslig, feber och hosta :< Själv då? Låter inte bra. Krya på dig ♥ Jag lever. Med feber och ständig illamående på sistone. Har något fel på magen känns det som. Men som sagt - jag lever ^^ Hm. Fel på magen har jag också sen ett par år tillbaka. Är jävlans jobbigt, så jag hoppas att ditt blir bättre för dig. Tur att du lever iaf 17 dec, 2012 23:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Hm. Fel på magen har jag också sen ett par år tillbaka. Är jävlans jobbigt, så jag hoppas att ditt blir bättre för dig. Tur att du lever iaf Det är otroligt jobbigt .___. Och tur att du också lever ^^ 17 dec, 2012 23:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Hm. Fel på magen har jag också sen ett par år tillbaka. Är jävlans jobbigt, så jag hoppas att ditt blir bättre för dig. Tur att du lever iaf Det är otroligt jobbigt .___. Och tur att du också lever ^^ Ja, förhoppningsvis gör jag det imorgon med .oO Nu ska jag sova för jag ska upp vid sju imorgon på fiiiina jobbsökaraktivitet. Gött, eller nått 18 dec, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Hm. Fel på magen har jag också sen ett par år tillbaka. Är jävlans jobbigt, så jag hoppas att ditt blir bättre för dig. Tur att du lever iaf Det är otroligt jobbigt .___. Och tur att du också lever ^^ Ja, förhoppningsvis gör jag det imorgon med .oO Nu ska jag sova för jag ska upp vid sju imorgon på fiiiina jobbsökaraktivitet. Gött, eller nått Lycka till! Godnatt! 18 dec, 2012 00:03 |
|
Solkatten
Elev |
Måste duscha efter att jag har ätit och jag ska äta nu. c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 dec, 2012 19:52 |
|
nutella
Elev |
Skrivet av Solkatten: Måste duscha efter att jag har ätit och jag ska äta nu. c: jag måste också duscha, men jag orkar inte resa å mig
20 dec, 2012 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Köper man klasströjor i slutet av trean på gymnasiet också? c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 dec, 2012 21:15 |
|
A.k
Elev |
Har precis ätit middag.. :3
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 20 dec, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
Vill ut och gå men jag orkar inte
20 dec, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen