@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Vildvittra: Nu har jag och Luna Chang sett dig Afturelding Såg mig nu på TV4 Play x) Japp, jag är rikskändis och förbaskat lik kusin mine xD http://www.tv4play.se/program/nyheterna-g%C3%A4vle?video_id=2571646 Coolt Jag med Ahw, tack :3 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 10:43 |
|
EmahS
Elev |
11 mar, 2014 11:04 |
|
yerAwizardThea
Elev |
11 mar, 2014 11:05 |
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 11:19 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Samma här... Kan inte koncentrera mig alls. Seriöst. Och det blir inte bättre av att gå till klockan fyra och rida efteråt Samma här D: Hänger knappt med i vårat arbete och jag känner mig så sämst D: Åh D: not ok. Jag slutar tre. Men rida e väl kul? Då får du ju säkert mer energi Jadå, jag älskar att rida. Förhoppningsvis blir jag lite uppiggad av det, men i värsta fall så kan jag inte koncentrera mig då heller. Försöker så gott jag kan, hann precis med läxan i alla fall!
11 mar, 2014 11:22 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Jag tror taket kommer blåsa av huset snart o.o Jag är seriöst inte säker på om det mullrar eller bara är blåsten som låter .-. Ni bor längre upp i Norrland va? Vi hade stormen för ett par dar sedan, cyklade i det....i motvind!!! Yepp, Piteå båda två^^ Cyklar man här så halkar man på isen här.. Och folk tycker jag bor långt upp ;P Här i Gävle har vi det vårigt och fint c: Gävle ligger ju låååångt ner! Hej 11 mar, 2014 11:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Jag tror taket kommer blåsa av huset snart o.o Jag är seriöst inte säker på om det mullrar eller bara är blåsten som låter .-. Ni bor längre upp i Norrland va? Vi hade stormen för ett par dar sedan, cyklade i det....i motvind!!! Yepp, Piteå båda två^^ Cyklar man här så halkar man på isen här.. Och folk tycker jag bor långt upp ;P Här i Gävle har vi det vårigt och fint c: Gävle ligger ju låååångt ner! Fortfarande i Norrland Fast ja, tycker Gävle inte tillhör Norrland, ligger så långt ner som sagt xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 11:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Jag tror taket kommer blåsa av huset snart o.o Jag är seriöst inte säker på om det mullrar eller bara är blåsten som låter .-. Ni bor längre upp i Norrland va? Vi hade stormen för ett par dar sedan, cyklade i det....i motvind!!! Yepp, Piteå båda två^^ Cyklar man här så halkar man på isen här.. Och folk tycker jag bor långt upp ;P Här i Gävle har vi det vårigt och fint c: Gävle ligger ju låååångt ner! Fortfarande i Norrland Fast ja, tycker Gävle inte tillhör Norrland, ligger så långt ner som sagt xD Någon borde fan splitta Norrland.. Hej 11 mar, 2014 12:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Jag tror taket kommer blåsa av huset snart o.o Jag är seriöst inte säker på om det mullrar eller bara är blåsten som låter .-. Ni bor längre upp i Norrland va? Vi hade stormen för ett par dar sedan, cyklade i det....i motvind!!! Yepp, Piteå båda två^^ Cyklar man här så halkar man på isen här.. Och folk tycker jag bor långt upp ;P Här i Gävle har vi det vårigt och fint c: Gävle ligger ju låååångt ner! Fortfarande i Norrland Fast ja, tycker Gävle inte tillhör Norrland, ligger så långt ner som sagt xD Någon borde fan splitta Norrland.. Håller med! Förstår inte varför det är så stort O.o var väl uppdelat efter befolkningsmängd från första början och inte många bodde i Norrlands skogar men nu gör ju folk det så dela Norrland vore bra ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 12:03 |
|
Rowena
Elev |
Det cyklade precis förbi en gubbe på en röd cykel. Oh nu åkte det förbi en bil!
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 11 mar, 2014 12:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen