@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Is tha sound of tha police okej, jag vet inte. Varför är jag uppe nu? För att du inte orkar gå och lägga dig? Jag är det för att jag har resfeber - får det även om jag bara ska åka några timmar till en annan stad OOOH! Vad ska du hitta på? Hah - åka till Lund med klassen och gå på föreläsningar Eh, spännande! Lund är en fin stad däremot, hoppas ni får solsken - det får stället att glittra. ^^ 11 mar, 2014 03:23 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Jag tror taket kommer blåsa av huset snart o.o Jag är seriöst inte säker på om det mullrar eller bara är blåsten som låter .-. Ni bor längre upp i Norrland va? Vi hade stormen för ett par dar sedan, cyklade i det....i motvind!!! Yepp, Piteå båda två^^ Cyklar man här så halkar man på isen här.. Hej 11 mar, 2014 08:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Luna Chang: Jag tror taket kommer blåsa av huset snart o.o Jag är seriöst inte säker på om det mullrar eller bara är blåsten som låter .-. Ni bor längre upp i Norrland va? Vi hade stormen för ett par dar sedan, cyklade i det....i motvind!!! Yepp, Piteå båda två^^ Cyklar man här så halkar man på isen här.. Och folk tycker jag bor långt upp ;P Här i Gävle har vi det vårigt och fint c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 08:19 |
|
Borttagen
|
Ska se Frozen idag, alla verkar ju typ älska den så jag är fett spänd!
11 mar, 2014 08:32 |
|
Afturelding
Elev |
Nu tycker jag att vi kan betrakta Vildvittra som kändis, för nu har jag sett henne på TV flera gånger under morgonen
![]() ![]()
11 mar, 2014 08:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Nu tycker jag att vi kan betrakta Vildvittra som kändis, för nu har jag sett henne på TV flera gånger under morgonen Oooh, har inte sett mig själv än xD Måste göra det ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 08:38 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Nu tycker jag att vi kan betrakta Vildvittra som kändis, för nu har jag sett henne på TV flera gånger under morgonen Oooh, har inte sett mig själv än xD Måste göra det ;P Haha, men jag är sådandär typisk vuxen att jag alltid tittar på nyhetsmorgon xD Så varje timme är du på min TV! ![]() ![]()
11 mar, 2014 08:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Afturelding
Såg mig nu på TV4 Play x) Japp, jag är rikskändis och förbaskat lik kusin mine xD http://www.tv4play.se/program/nyheterna-g%C3%A4vle?video_id=2571646 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 mar, 2014 08:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag känner mig glad. Det är fint väder, ganska varmt och jag har kunnat utnyttja min sovmorgon!
11 mar, 2014 08:59 |
|
Siriusis
Elev |
Min katt kommer att vara min död
urght vill någon ha henne? Hai 11 mar, 2014 09:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen