@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Talang Sverige är ett skämt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 mar, 2014 20:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Om Sverige var mer ihoptryckt skulle det vara närmare till alla.
#Jupp Hej 10 mar, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Har 121 visningar på en video jag gjorde. Är stolt, ok?
10 mar, 2014 20:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP 10 mar, 2014 20:45 |
|
Fellrendión
Elev |
10 mar, 2014 20:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
10 mar, 2014 20:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Varför har ni intresseklubben antecknar? Jag kan höra det där i hennes röst xD Och Irma, för att det är awesome Hej 10 mar, 2014 21:01 |
|
yerAwizardThea
Elev |
10 mar, 2014 21:10 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu skall jag gå och sova i tid för en gångs skull!
Om jag nu kommer längre än att få datorn avstängd, men de är ju redan bra det 10 mar, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: JAG SKA FÅ ETT SYSKON Awwie när är det beräknat? sen kan du lära henne/honom allt om HP Två småbröder på pappas sida, hoppas på en liten tjej nu haha Augusti någonstans ska det bli tror jag, så de är ett tag kvar ju, men ändå Japp 10 mar, 2014 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen