Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: alltså jag känner mig så jobbig som skriver så här men hade någon velat vara så gullig och läsa min novell? den finns i min signatur Påminn mig i morgon när jag kan hålla ögonen öppna!! haha will do! 16 dec, 2012 23:25 |
|
Memee98
Elev |
Plötsligt är jag glad att jag skrev något
Jag tror att Drakhandlaren är inne förresten.
16 dec, 2012 23:33 |
|
luckyBella
Elev |
16 dec, 2012 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Memee98: Åååå. Jag skulle ha följt med :cJag tittade just på 'The hobbit; an unexpected journey' med min bror. Den var jättebra! Fan att jag måste upp tidigt imorrn :c 16 dec, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Kollade precis på bilderna på dom barn som blev skjutna i massakern. Fanns bild på deras föräldrar som får reda på det. Alltså ååh
Gråter ihjäl mig! 17 dec, 2012 02:03 |
|
Pixie
Elev |
17 dec, 2012 06:53 |
|
Borttagen
|
Någon här? :3
17 dec, 2012 23:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon här? :3 Always ♥ 17 dec, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
17 dec, 2012 23:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh hello there Hur mås det? Sådär. Förkyld/influensa typ. Not sure. Alla på jobbet har influensa och jag har blivit smittad :< Yrslig, feber och hosta :< Själv då? 17 dec, 2012 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen