@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Nononono Ida and Emil ^^Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: You and Saaaaaaaaaaam :3 Nejnej nu ska jag gå på stan och tänka på vem du skulle passa med Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: THE TIME HAS COME! > Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det. Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor. Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it. Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads. It's me and Deeeeaaan!
10 mar, 2014 18:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: Nononono Ida and Emil ^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: You and Saaaaaaaaaaam :3 Nejnej nu ska jag gå på stan och tänka på vem du skulle passa med Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: THE TIME HAS COME! > Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det. Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor. Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it. Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads. It's me and Deeeeaaan! MWAHAHAHA Hej 10 mar, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
alltså.
vissa människor i min klass. XD idag efter skolan så var vi på en sak som ordnas efter skolan och så fick... let's call them kairo and haldis. kairo och haldis fick tag på min telefon och skrev en massa i en gruppchatt jag är med i (på kik). saker som "i luv saunas my nips get so kawaii "och hur mycket jag än försöker vara arg på honom så tycker jag att det är så hilarious när folk gör sådär och jag bara skrattar x) men VÄNTA bara tills jag får min revenge 10 mar, 2014 19:08 |
|
Fellrendión
Elev |
10 mar, 2014 19:30 |
|
Luna Chang
Elev |
SHH Inte prata om det. Då påminner du mig om plugg jag inte vill göra xD Hej 10 mar, 2014 19:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Historia är ju intressant!
10 mar, 2014 19:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Historia är ju intressant! Jo, men jag har rockhistoria i musiken som jag prioriterar sen har vi en massa annat också så just det har hamnat på sidan för tillfället xD Hej 10 mar, 2014 19:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Fellrendión: Historia är ju intressant! Jo, men jag har rockhistoria i musiken som jag prioriterar sen har vi en massa annat också så just det har hamnat på sidan för tillfället xD Okej
10 mar, 2014 19:41 |
|
Minihäst
Elev |
Alltså min klass -.-
Eller egentligen min klass föräldrar. another day, another slay 10 mar, 2014 19:44 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Har börjat läsa The Foo-noveller, men jag gillar inte ens dem. Vad är det med mig? :ooooo Förut var det One Direction-noveller haha, och jag tycker fortfarande inte om dem cx Läste förut en massa J.B. fanfics när jag inte ens tycker om honom. Det där när man känner sig alldeles för gammal när man läser det där inlägget för att man först tror att det handlar Jonas Brothers när någon skriver J.B. ![]()
10 mar, 2014 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


"


Mugglarportalen