Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 15857 15858 15859 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Någon annan här som är helt galen i Ib! Ib!? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib?!
Iuiuiuiuiuiibbbbb?! *Fangirlar bara "lite"*
Alltså Garry ♥♥♥♥Love U!! Aww♥♥
Jag vill bara krama dig och äta med dig lemon candy och så... vill jag fara till caféet och äta macarons!
Och man får inte glömma Mary!
Och dom där creepy dockorna, ugh, och och och...
So many feels!!!

10 mar, 2014 18:26

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har börjat läsa The Foo-noveller, men jag gillar inte ens dem. Vad är det med mig? :ooooo
Förut var det One Direction-noveller haha, och jag tycker fortfarande inte om dem cx

Läste förut en massa J.B. fanfics när jag inte ens tycker om honom.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 mar, 2014 18:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det.
Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor.

Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it.

Hej

10 mar, 2014 18:32

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon annan här som är helt galen i Ib! Ib!? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib?!
Iuiuiuiuiuiibbbbb?! *Fangirlar bara "lite"*
Alltså Garry ♥♥♥♥Love U!! Aww♥♥
Jag vill bara krama dig och äta med dig lemon candy och så... vill jag fara till caféet och äta macarons!
Och man får inte glömma Mary!
Och dom där creepy dockorna, ugh, och och och...
So many feels!!!


ÄNTLIGEN NÅGON SOM FATTAR MY FEELINGS ♥♥♥♥ SKRIVER FAKTISKT EN IB FF C: OCH HAR SPELAT SPELET TYP 134I30284230394830948 GNGR!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

10 mar, 2014 18:40

Luna Chang
Elev

Avatar


Kan man ha knutor på nacken?

Hej

10 mar, 2014 18:41

Borttagen

Avatar


Var värsta astrött innan jag gick på parkouren, nu är fett pigg...
Aaaaaah, känns som jag fått en sockerkick eller nåt!

10 mar, 2014 18:42

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det.
Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor.

Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it.
THE TIME HAS COME! > Får jag vara matchmaker? c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

10 mar, 2014 18:43

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det.
Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor.

Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it.
THE TIME HAS COME! > Får jag vara matchmaker? c:

Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads.

Hej

10 mar, 2014 18:44

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det.
Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor.

Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it.
THE TIME HAS COME! > Får jag vara matchmaker? c:

Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads.
You and Saaaaaaaaaaam :3 Nejnej nu ska jag gå på stan och tänka på vem du skulle passa med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

10 mar, 2014 18:46

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det.
Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor.

Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it.
THE TIME HAS COME! > Får jag vara matchmaker? c:

Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads.
You and Saaaaaaaaaaam :3 Nejnej nu ska jag gå på stan och tänka på vem du skulle passa med

It's me and Deeeeaaan!

Hej

10 mar, 2014 18:50

1 2 3 ... 15857 15858 15859 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.