@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon annan här som är helt galen i Ib! Ib!? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib?!
Iuiuiuiuiuiibbbbb?! *Fangirlar bara "lite"* Alltså Garry ♥♥♥♥Love U!! Aww♥♥ Jag vill bara krama dig och äta med dig lemon candy och så... vill jag fara till caféet och äta macarons! Och man får inte glömma Mary! Och dom där creepy dockorna, ugh, och och och... So many feels!!! 10 mar, 2014 18:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har börjat läsa The Foo-noveller, men jag gillar inte ens dem. Vad är det med mig? :ooooo Förut var det One Direction-noveller haha, och jag tycker fortfarande inte om dem cx Läste förut en massa J.B. fanfics när jag inte ens tycker om honom. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 mar, 2014 18:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det.
Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor. Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it. Hej 10 mar, 2014 18:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon annan här som är helt galen i Ib! Ib!? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiib?! Iuiuiuiuiuiibbbbb?! *Fangirlar bara "lite"* Alltså Garry ♥♥♥♥Love U!! Aww♥♥ Jag vill bara krama dig och äta med dig lemon candy och så... vill jag fara till caféet och äta macarons! Och man får inte glömma Mary! Och dom där creepy dockorna, ugh, och och och... So many feels!!! ÄNTLIGEN NÅGON SOM FATTAR MY FEELINGS ♥♥♥♥ SKRIVER FAKTISKT EN IB FF C: OCH HAR SPELAT SPELET TYP 134I30284230394830948 GNGR!
10 mar, 2014 18:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Kan man ha knutor på nacken?
Hej 10 mar, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Var värsta astrött innan jag gick på parkouren, nu är fett pigg...
Aaaaaah, känns som jag fått en sockerkick eller nåt! 10 mar, 2014 18:42 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: THE TIME HAS COME! > Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det. Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor. Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it.
10 mar, 2014 18:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: THE TIME HAS COME! > Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det. Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor. Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it. Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads. Hej 10 mar, 2014 18:44 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: You and Saaaaaaaaaaam :3 Nejnej nu ska jag gå på stan och tänka på vem du skulle passa med Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: THE TIME HAS COME! > Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det. Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor. Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it. Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads.
10 mar, 2014 18:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: You and Saaaaaaaaaaam :3 Nejnej nu ska jag gå på stan och tänka på vem du skulle passa med Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: THE TIME HAS COME! > Soo, När vi var i Skellefteå köpte jag "boyfriend"jeans så nu har mamma gjort det till ett skämt att jag ska få en pojkvän bara för det. Sen idag när jag sa att jag behöver någon med orken att trycka bort typ världshistoriens största knota så sa hon att jag borde skaffa en pojkvän med hårda nypor. Well if you think that it's time for me to get a boyfriend, just say it. Inte om det blir någon från skolan. They're all dickheads. It's me and Deeeeaaan! Hej 10 mar, 2014 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen