Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har önskat en låt på musikhjälpen (Radio P3)
Så om ni hör "All My Loving" är det (Kanske) jag som har önskat den ^^ 13 dec, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Gick ju upp extra tidigt idag för att kunna somna tidigt ikväll! Bra det gick
14 dec, 2012 00:45 |
|
A.k
Elev |
God natt! ♥
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 14 dec, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Hellu
14 dec, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Är ett nervvrak för julmarknaden jag ska stå och sälja fjäderpennor och grejer på i helgen. Usch. Tänk om jag inte säljer något, folk går förbi och jag bara "öh. god jul lixx." T_T
14 dec, 2012 22:50 |
|
M00NSTER
Elev |
Omg!!! Har köpt vip + vanlig biljett till Lindsey Stirling! Jag ska se henne live och träffa henne!! Är så glad över att jag hade pengar i plånbocken !
14 dec, 2012 22:55 |
|
Solkatten
Elev |
Jag måste lära mig att tänka mig för innan jag säger något.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Vad hände, om man får fråga? 14 dec, 2012 22:57 |
|
stellaa
Elev |
blöh, är alltid trött på fredagskvällar
![]() 14 dec, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Så fort det närmar sig natt så kommer min ångest. Mysigt...
14 dec, 2012 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen