Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho Jo, jag har det hemma :3
Jag jobbar i 14 timmar på julafton så det blir inte mkt jul för mig så får ta det vid tillfälle lixom ^^ 13 dec, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Jo, jag har det hemma :3 Jag jobbar i 14 timmar på julafton så det blir inte mkt jul för mig så får ta det vid tillfälle lixom ^^ Då får du nog fira lite idag tycker jag! 13 dec, 2012 22:10 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Jo, jag har det hemma :3 Jag jobbar i 14 timmar på julafton så det blir inte mkt jul för mig så får ta det vid tillfälle lixom ^^ Då får du nog fira lite idag tycker jag! Will do Vad gör du i afton då? 13 dec, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Jo, jag har det hemma :3 Jag jobbar i 14 timmar på julafton så det blir inte mkt jul för mig så får ta det vid tillfälle lixom ^^ Då får du nog fira lite idag tycker jag! Will do Vad gör du i afton då? Inget särskilt. Googlar! Och ska fixa klart en julklapp till en kompis (en lång lista på filmer hon ska se med/utan mig och så en av de filmerna på listan. Hon ville få en lista förr så) ^^ 13 dec, 2012 22:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så snällt ^^ Hoppas den blir bra!Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Jo, jag har det hemma :3 Jag jobbar i 14 timmar på julafton så det blir inte mkt jul för mig så får ta det vid tillfälle lixom ^^ Då får du nog fira lite idag tycker jag! Will do Vad gör du i afton då? Inget särskilt. Googlar! Och ska fixa klart en julklapp till en kompis (en lång lista på filmer hon ska se med/utan mig och så en av de filmerna på listan. Hon ville få en lista förr så) ^^ 13 dec, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Så snällt ^^ Hoppas den blir bra! Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Jo, jag har det hemma :3 Jag jobbar i 14 timmar på julafton så det blir inte mkt jul för mig så får ta det vid tillfälle lixom ^^ Då får du nog fira lite idag tycker jag! Will do Vad gör du i afton då? Inget särskilt. Googlar! Och ska fixa klart en julklapp till en kompis (en lång lista på filmer hon ska se med/utan mig och så en av de filmerna på listan. Hon ville få en lista förr så) ^^ Det hoppas jag också! Ska du fixa några julklappar? (eller redan fixat?) 13 dec, 2012 22:26 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho Inte direkt vad jag planerat. Eller ja, ska väll laga killens klocka men inte annars. Känns ovärt då jag inte får åka hem till min familj pga jobb så..
13 dec, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Inte direkt vad jag planerat. Eller ja, ska väll laga killens klocka men inte annars. Känns ovärt då jag inte får åka hem till min familj pga jobb så.. Aha. Men det är fint tänkt det där med klockan ^^ Själv skulle jag inte fixa något tills jag fick dåligt samvete... 13 dec, 2012 22:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Inte direkt vad jag planerat. Eller ja, ska väll laga killens klocka men inte annars. Känns ovärt då jag inte får åka hem till min familj pga jobb så.. Aha. Men det är fint tänkt det där med klockan ^^ Själv skulle jag inte fixa något tills jag fick dåligt samvete... Varför dåligt samvete? 13 dec, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Inte direkt vad jag planerat. Eller ja, ska väll laga killens klocka men inte annars. Känns ovärt då jag inte får åka hem till min familj pga jobb så.. Aha. Men det är fint tänkt det där med klockan ^^ Själv skulle jag inte fixa något tills jag fick dåligt samvete... Varför dåligt samvete? Jag vet inte. Jag känner mig hemsk så fort jag är lite egoistisk (vilket jag egentligen borde vara oftare då jag alltid lider av att hjälpa alla andra hela tiden typ) Och så hade jag ingen idé till vad jag ska göra av med pengar jag fick av faster. Ville köpa en klänning men den fanns i bara små storlekar och alla andra var inte för mig helt enkelt. Så jag köper julklappar. Eller, har köpt & gjort. 13 dec, 2012 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen