@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum
> Mugglarportalen
> Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
|
Borttagen
|
Jag söker jk rowling kort ! köper dem för högst 20 g.
2 aug, 2013 18:52
|
Salem
Lärare
|
Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner
2 aug, 2013 18:52
|
cikki
Elev
|
Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner Hm... Du kan få 20 för 180 G. ^^
2 aug, 2013 18:53
|
Salem
Lärare
|
Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner Hm... Du kan få 20 för 180 G. ^^
Kan jag få alla för 230? 
2 aug, 2013 18:54
|
cikki
Elev
|
Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner Hm... Du kan få 20 för 180 G. ^^
Kan jag få alla för 230? Okej. Lägger ut NU! ^^
2 aug, 2013 18:55
|
Salem
Lärare
|
Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner Hm... Du kan få 20 för 180 G. ^^
Kan jag få alla för 230? Okej. Lägger ut NU! ^^ VÄNTA SKA SKAFFA 230 FÖRST hahahahahaa
2 aug, 2013 18:56
|
cikki
Elev
|
Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner Hm... Du kan få 20 för 180 G. ^^
Kan jag få alla för 230? Okej. Lägger ut NU! ^^ VÄNTA SKA SKAFFA 230 FÖRST hahahahahaa XD okej jag tar bort..
2 aug, 2013 18:57
|
Salem
Lärare
|
Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner Hm... Du kan få 20 för 180 G. ^^
Kan jag få alla för 230? Okej. Lägger ut NU! ^^ VÄNTA SKA SKAFFA 230 FÖRST hahahahahaa XD okej jag tar bort..
Så! nu 
2 aug, 2013 19:01
|
cikki
Elev
|
Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Skrivet av cikki: Skrivet av Salem: Köper Luna kort för 12 g styck! Jag tänker sälja hela min samling av Luna-kort. Det är 30 stycken. Är du intresserad? ^^
EH JAAAAAA har dock inte 300 galleoner  kan man få paketpris om man köper alla? typ 200 galleoner?  ♥ 250? Jag har ju kämpat för att få ihop min lilla samling, ehe... XD
Hahaha ja men jag har bara 203 galleoner Hm... Du kan få 20 för 180 G. ^^
Kan jag få alla för 230? Okej. Lägger ut NU! ^^ VÄNTA SKA SKAFFA 230 FÖRST hahahahahaa XD okej jag tar bort..
Så! nu lägger ut. ^^
2 aug, 2013 19:04
|
Salem
Lärare
|
2 aug, 2013 19:41
|
Du får inte svara på den här tråden.