Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1580 1581 1582 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
A.k
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Solkatten:
Fiskpinnar till mat.

Jag väntar på att pappa kommer hem med mcdonalds...


I have got a pizza! ♥

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

11 dec, 2012 19:57

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av A.k:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Solkatten:
Fiskpinnar till mat.

Jag väntar på att pappa kommer hem med mcdonalds...


I have got a pizza! ♥

*avis*

=) - just like themarauder

11 dec, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


Jag borde träna på min dans (bcs jag kan den inte och uppvisningen är nästa vecka) men just nu vill jag bara försvinna bort D: Från aaaaaaallt :C

11 dec, 2012 22:02

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag borde träna på min dans (bcs jag kan den inte och uppvisningen är nästa vecka) men just nu vill jag bara försvinna bort D: Från aaaaaaallt :C


Vad dansar du?

Åh, om du bott närmare hade vi kunnat träna tillsammans!! jag vill också träna på min dans men jag kan inte hela, o måste vänta tills min kompis har tid så hon kan lära mig det de gick igenom sist (Jag missade den lektionen, sjukt surt!)!
Så jaa D: OCH jag borde stretcha...bläää

11 dec, 2012 22:35

Borttagen

Avatar


Frivolt: Det brukar vara street/jazz och street.
Men just den här dansen... Öhm... Jag vet inte X)

11 dec, 2012 23:18

themarauder
Lärare

Avatar


Den här tråden brukar väl alltid vara så aktiv om kvällarna! Vad har hänt??

=D

=) - just like themarauder

12 dec, 2012 23:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Den här tråden brukar väl alltid vara så aktiv om kvällarna! Vad har hänt??

=D

inte en anning

12 dec, 2012 23:46

themarauder
Lärare

Avatar


Jag fick lite fnatt igår och har bestämt mig för att börja med balsammetoden och se om det hjälper! Mitt hår är ju inget att hänga i julgranen precis...

Ska nog ta och testa det redan nu..

=) - just like themarauder

12 dec, 2012 23:47

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av themarauder:
Jag fick lite fnatt igår och har bestämt mig för att börja med balsammetoden och se om det hjälper! Mitt hår är ju inget att hänga i julgranen precis...

Ska nog ta och testa det redan nu..


Ha lite tålamod med det, är vad de flesta brukar få som tips! Håret blir liksom jätteflottigt och äckligt i början, men min mamma kör med balsammetoden och det fungerar jättebra nu. För mig fungerade det inte tyvärr, det blev bara konstant flottigt.

12 dec, 2012 23:51

Solkatten
Elev

Avatar


Folk tycker min klass är stökig... och ja, visst är den det ibland men ibland är det inget jämfört med min förra klass. De var inte stökiga hela tiden men en gång spelade de - i klassrummet - bowling med alla stolar. Crazy!
Och varför hamnar jag alltid i dem stökigaste klasserna?! Först den förra i fyra år och nu denna i ett år. Får hoppas den andra blir bättre.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 dec, 2012 19:12

1 2 3 ... 1580 1581 1582 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.