Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Vadå varför? Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Nä... Men i år ska jag tvinga mamma o pappa att spela in det! Skrivet av Winny Geasley: Nu skriver jag här vid helt fel tidpunkt... Men alltså, är jag den enda här som inte brukar se Kalle Anka på Julafton? Känner mig hemskt utanför varje år... Gör inta alla det? VARFÖR? varför ska dom spela in det? 9 dec, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För att hon ska kunna se på det tror jag...Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Vadå varför? Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Nä... Men i år ska jag tvinga mamma o pappa att spela in det! Skrivet av Winny Geasley: Nu skriver jag här vid helt fel tidpunkt... Men alltså, är jag den enda här som inte brukar se Kalle Anka på Julafton? Känner mig hemskt utanför varje år... Gör inta alla det? VARFÖR? varför ska dom spela in det? 9 dec, 2012 16:40 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dont know...är på det humöretSkrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Vadå varför? Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av Borttagen: Nä... Men i år ska jag tvinga mamma o pappa att spela in det! Skrivet av Winny Geasley: Nu skriver jag här vid helt fel tidpunkt... Men alltså, är jag den enda här som inte brukar se Kalle Anka på Julafton? Känner mig hemskt utanför varje år... Gör inta alla det? VARFÖR? varför ska dom spela in det? 9 dec, 2012 16:41 |
|
Solkatten
Elev |
Fiskpinnar till mat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2012 18:20 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 10 dec, 2012 18:25 |
|
Ginny00
Elev |
..är det redan kväll owo
10 dec, 2012 18:26 |
|
themarauder
Lärare |
Ginny00: Typ min tanke också!!
Försöker komma på om jag inte har några viktiga läxor att göra... men det verkar rätt grönt just nu! (Skönt för jag är svintrött) =) - just like themarauder 10 dec, 2012 18:34 |
|
Frivolt
Elev |
Jaa D: Vars tog tiden vägen?!
Iallafall..jag borde göra middag nu xD Och är ju såklart sugen på allt vi inte har hemma....och nej, jag orkar inte gå o handla xD 10 dec, 2012 18:36 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, vill också ha Mcdonalds-mat. ♥ Fiskpinnarna var väldigt knapriga... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2012 18:38 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Åh, vill också ha Mcdonalds-mat. ♥ Fiskpinnarna var väldigt knapriga... Friterat är ändå väldigt gott =D Måste testa göra mozzarellasticks någon gång... =) - just like themarauder 10 dec, 2012 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen