Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
10 jun, 2012 20:21 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet att jag inte har joinat eller något man jag har en cruch på en kille i skolan och jag... Jag skrev på facebook: (J = jag, K = killen) J: Har du Skype? K: Ja, jag har Skype. J: Ok, vad heter du? K: Nå, int vill ja chatta me dejj. Vad ska jag göra! Det var ju inte snällt sagt, verkligen inte! Är du verkligen säker på att du vill vara med en sådan otrevlig kille? Det kanske är bäst att gå vidare. hyperion Hur vet du att han inte menar dig? Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 11 jun, 2012 09:17 |
|
hyperion
Elev |
Jegli det är det jag inte vet. Om jag var säker på att han inte menade mig så skulle det vara fine. Eller egentligen inte, men jag skulle ju veta i alla fall. Klarar inte ovissheten och är för feg för att göra något själv.
![]()
11 jun, 2012 09:59 |
|
Borttagen
|
11 jun, 2012 11:37 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Imorgon har jag lovat att jag ska säga till en kille i min klass vem jag är kär i(sanning eller konka). Så jobbigt! Han har lovat att inte säga det till någon, fast ändå... :-/
11 jun, 2012 18:58 |
|
smartbabe
Elev |
har suttit och stirrat på det här blinkande strecket i typ tio minuter nu. jag vill skriva av mig, men jag hittar inte ord som kan förklara vad som hänt.
han vet nu. han är den första som fått höra det, kanske den enda. jag är rädd. han kan göra vad han vill med det han vet. jag är rädd. men jag tror verkligen inte att han berättar för någon. jag är rädd, ändå. jag litar på honom, visst gör jag. fast vi knappt känner varandra. men, jag är som sagt rädd. ![]()
11 jun, 2012 21:02 |
|
Irah
Elev |
11 jun, 2012 21:19 |
|
Somnium
Elev |
Eh, okej. Skolavslutning på torsdag. Fuck säger jag bara. Alex måste få veta. Måste.
Men hur ska jag säga det? Jag är extremt blyg och ja... Och, NÄR ska jag berätta det? Imorgon när vi alla 9or är vid en strand? Skulle funka, då det är väldigt lätt att smita undan och prata lite privat. Ska jag skicka ett meddelande på fb? (sms går inte då jag inte har hans nummer.... :c ) Åhhh, jag blir galen. Han måste få veta. Och även om han inte känner något för mig så vill jag ändå hålla kontakten med honom då han betyder mycket för mig och han är en schyst vän osv. </3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
12 jun, 2012 16:37 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag behöver hjälp med en sak!!!!!!!!!!
Killen som jag gillar har frågat om jag vill gå på bio med han. Vi båda har sagt till varandra att vi ''gillar'' varandra men vi är inte ihop. Och nu undrar jag om man ska tolka deta som en dejt eller??!! SNÄLLA HJÄLP!!!!!!!
12 jun, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
A = Killen
Hur A? Hur kan du vara så blind för min kärlek. Hur kan du vara dig själv, när jag finns nära dig. Hur? Varför måste jag bli stum av att se dig, när du bara kan gå förbi? När du bara kan passera utan att se på mig, när jag måste anstränga mig för att kunna passera utan att stanna upp och stirra på dig. När jag såg dig i dag, på skolan, kunnde jag inte se på något annat en dig. Dina ögon, dina armar, dina kropp, din… allt som har med dig att göra föår mig att villja hoppa av glädje, men smatidigt gråta va sorg. Varför ser du mig inte! Hallå? Här är jag! Look at me! I can´t see way you don´t look at me, when I´m in love! Here I am, yes right here, take a look at me, right now! Typ så känns det nu. 12 jun, 2012 17:40 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen