Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
åh, jag ville ladda upp en awesome bild på dom, men jag har helt glömt bort hur man gör o.O
hjälp? (a) ♥ 3 nov, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
tinypic.com
3 nov, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
haha, hur gör man sen.. asså vilken länk kopierar man ? (a) *känner mej efterbliven* ♥
3 nov, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
[IMG] - länken
3 nov, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
och så klistrar man bara in den så? eller måste man göra någonting mer? ^^
3 nov, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
Bara klistra in
3 nov, 2011 20:57 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 21:00 |
|
Hayden
Elev |
dom e sååå najsiga!!!!!
3 nov, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2011 21:10 |
|
si_tonks
Elev |
3 nov, 2011 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen