The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Allihopa! Jag kommer göra en ff som utspelar sig precis efter femte HOO boken! Vad tror ni? JAAAAAAAAAAA TAGGA MIG PLZ TAGGA MIG!!!!!!!! DU MÅSTE ANNARS DÖDAR JAG DIG!!!!!!! Kan inte tumma men du får en *tumme upp imorgon 2 jan, 2017 22:52 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Allihopa! Jag kommer göra en ff som utspelar sig precis efter femte HOO boken! Vad tror ni? JAAAAAAAAAAA TAGGA MIG PLZ TAGGA MIG!!!!!!!! DU MÅSTE ANNARS DÖDAR JAG DIG!!!!!!! Kan inte tumma men du får en *tumme upp imorgon Yay! Jag kommer skriva i morgon på datorn (just nu är jag rätt så trött och på mobilen) så aa.. #Hypetrain!! Btw är redan död.. L
2 jan, 2017 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Allihopa! Jag kommer göra en ff som utspelar sig precis efter femte HOO boken! Vad tror ni? JAAAAAAAAAAA TAGGA MIG PLZ TAGGA MIG!!!!!!!! DU MÅSTE ANNARS DÖDAR JAG DIG!!!!!!! Kan inte tumma men du får en *tumme upp imorgon Yay! Jag kommer skriva i morgon på datorn (just nu är jag rätt så trött och på mobilen) så aa.. #Hypetrain!! Btw är redan död.. YAY BRA FÖR ANNARS ÄR DU DÖDARE EN DU ÄR NU OCH TRO DET ELLER EJ MEN JAG KAN GÖRA DET! 2 jan, 2017 22:56 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 22:58 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Såklart Martha är med! ALLA FÅR VARA MED!!! Jag kanske fryser ihjäl om jag sover ute. Men då sover jag inne i stuga 7 med öronproppar och ögonmask!Skrivet av Borttagen: Haha jag vet!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! ja men vart ska du sova? (Men en sak jag har tänkt på är: Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!) JÄPP MEN MARTHA ÄR MED ANNARS DÖDAR HON OSS MEN JAG ÄR DÖD MEN VEM BRYR SIG NU OM JAG DÖD ELLER INTE!! Martha det var också en smart plan 2 jan, 2017 23:04 |
|
Borttagen
|
Hahahahah ADD låter mer som en diagnos xD 2 jan, 2017 23:09 |
|
Hayato
Elev |
2 jan, 2017 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hayato: Mm eeeeeeexx Deeeeeee Vem är varelsen på din forumsingnatur? 2 jan, 2017 23:16 |
|
Hayato
Elev |
Hahaha det är världens näst mest super dupiga valdezoperson.. näe det är Will treat.. myndling på slottet redmont och senare spejare..
Från serien spejarens lärling.. fast fel tråd att diskutera honom ;D L
2 jan, 2017 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen