Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Det är ju så varmt, sa jag.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 17:22 |
|
Borttagen
|
- Fegis fegis, halvsjung jag.
16 maj, 2014 17:29 |
|
Lux
Elev |
- Käften! skrek jag.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Jag tystnade med ett elakt leende på läpparna.
16 maj, 2014 17:31 |
|
Lux
Elev |
- Vad har det blivit med dig, du brukar inte bete dig så här! sa jag argt.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade elakt och flyg upp.
- Saknar du den gamla jag? frågade jag elakt. 16 maj, 2014 17:33 |
|
Lux
Elev |
- Sen när kan du flyga? frågade jag.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 17:33 |
|
Borttagen
|
- Sen jag föddes, sa jag elakt.
16 maj, 2014 17:34 |
|
Lux
Elev |
- Man kan inte flyga bara sådär, väste jag.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 17:34 |
|
Borttagen
|
- Man använder en formel, sa jag elakt.
16 maj, 2014 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen