Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
(YES!!!!)
Hoppas bara jag har rätt.
14 apr, 2014 23:39
|
|
Borttagen
|
( XD)
Vanessa kysste mig på kinden.
Jag blev röd i ansiktet.
14 apr, 2014 23:41
|
|
Borttagen
|
(JAAA!!!!)
"Haha, se på Luke och nya tjejen" säger Alex, jag ser upp och ser tjejen kyssa Luke på kinden. Jag känner mig inte ens lite avundsjuk.
14 apr, 2014 23:46
|
|
Borttagen
|
( HAHA)
-Tack för rundvisningen Luke!, sa hon och log
-Varsågod, sa jag
14 apr, 2014 23:50
|
|
Borttagen
|
(Bättre än inget)
"Hoppas att dem blir lyckliga" säger jag och vänder sen uppmärksamheten mot Alex.
14 apr, 2014 23:53
|
|
Borttagen
|
( Japp)
-Vi ses på middagen, sa Vanessa och gick iväg.
Jag såg efter henne.
14 apr, 2014 23:55
|
|
Borttagen
|
(Men jag vill ha mer  XD )
"Bryr du dig verkligen inte?" Frågar Alex.
14 apr, 2014 23:58
|
|
Borttagen
|
( jaha  varför?)
Jag hade en drömmande blick. Jag började sjunga tyst och glatt för mig själv.
15 apr, 2014 00:01
|
|
Borttagen
|
(Cute)
"Nej, den enda killen jag bryr mig om är dig" säger jag.
15 apr, 2014 00:03
|
|
Borttagen
|
( jaha..)
Jag dansade lite. Alla dystra tankar om min olyckliga kärlek till Victoria var som bortblåsta.
15 apr, 2014 00:06
|
Du får inte svara på den här tråden.