ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser igen på henne.
hon kanske har mens! Eller så är hon ledsen över Quidditchen, eller så är hon sårad… Varför skulle hon vara det? Juste ,jag , igår, trappen! Hur kunde jag glömma?!? "Om igår... Vi måste prata..." 11 nov, 2013 00:01 |
|
Borttagen
|
Jag rodnar svagt men döljer det genom att skratta.
- Jaha...vad ska vi nu ta oss till? Funderar jag. - Vi kan gå ner till sjön! Jag brukar göra det ibland. - Okej! Maxi lägger en arm under mina (armar) och håller upp mig. Långsamt börjar vi gå 11 nov, 2013 00:03 |
|
Borttagen
|
(WOW! KOLA NER MED MAX LITE, GLÖMT JAKE NÅGONSTANS?!? 0.0 jävla player!)
11 nov, 2013 00:04 |
|
Textras
Elev |
Jag kollar upp.
"Jaha, NU vill du prata om det?" säger jag vresigt. "Jag vet faktiskt inte om jag vill veta din hemlighet". Jag reser mig upp. "Mr Binns? Jag måste gå på toa, du vet, mensen" säger jag. Tysta jag.
11 nov, 2013 00:06 |
|
Testralis
Elev |
(Ellerhur, Where's Jake playah?!)
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
11 nov, 2013 00:06 |
|
Borttagen
|
SKIT! Fast ändå tur, för jag får ju inte berätta... hoppas allt kommer att gå-... Jag känner hur den hemska Binns-dvalan hemsöker mig och jag somnar...
11 nov, 2013 00:08 |
|
Borttagen
|
(Pling Player
Vi kommer ner till sjön. Där sitter Jake... (Woop woop triangeldrama 11 nov, 2013 00:09 |
|
Textras
Elev |
Med arga hetsiga steg lämnar jag Mr Binns klassrum. Och jag planerar inte att komma tillbaka. Jävla Brian, NU passar det att prata om sin superhemliga hemlighet om någonting som mina föräldrar eller hans föräldrar eller HAN inte har berättat för mig. Han vet hur ledsen jag är över att det knappt går att prata med Mamma och Pappa längre.
11 nov, 2013 00:11 |
|
Testralis
Elev |
(YEY)
Jag ligger på sängen och tänker. ( Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
11 nov, 2013 00:11 |
|
Borttagen
|
(TRIANGEL
Jag vaknar av skolklockan som säger åt oss att det är rast. Jag får drämma till Eric med en bok för att han ska vakna. 2Jag ska ta med mig min väckarklocka ner hit", Eric gäspar och ser sig omkring. "De har redan gått, kom nu!" 11 nov, 2013 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen