Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag stod strax bakom honom.
"Hej, broder min."
20 okt, 2013 17:00
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte behärska mig och tryckte upp honom mot en trädstam.
Jag hörde Junis förskräckta röst bakom mig.
"Nej Diego! Han är faktiskt din bror!"
"Min bror är död"
Morrade jag.
20 okt, 2013 17:02
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-20 kl. 17:18
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
Jag slängde Diego ifrån mig.
"Ditt avskum." morrade jag.
Plötsligt hoppade jag på honom.
20 okt, 2013 17:04
|
|
Borttagen
|
Jag morrade något och snart var vi inne i en våldsam strid.
20 okt, 2013 17:05
|
|
Borttagen
|
Diego slog mig rakt över handleden och jag undslapp mig ett tjut av smärta innan jag gav mig på hans överkropp.
Jag kunde svära på att det knakade någonstans...
-Wee-
Jag följde efter Hectors fotspår eftersom jag av någon anledning inte litade på honom.
Och mycket riktigt.
Dom var mitt inne i ett slagsmål.
Men något jag inte var beredd på var att det var en tjej där.
jag morrade och hoppade på henne.
20 okt, 2013 17:10
|
|
Borttagen
|
Jag drog efter andan. Ett revben var knäckt.
Wii hade dykt upp och min blick fastnade på henne.
20 okt, 2013 17:12
|
|
Borttagen
|
-Hector-
Jag log trumfierande och ägnade sekunderna som han var borta till att slå hans axel halvt fördärvad.
20 okt, 2013 17:14
|
|
Borttagen
|
Jag staplade baklänges och sjönk ihop mot en trädstam.
20 okt, 2013 17:15
|
|
Borttagen
|
"Ger du dig?" väste jag.
Min handled dunkade som bara den.
-Wee-
Den här tjejen var en jäkligt svår motståndare.
Vi verkade vara lika snabba och lika starka.
Jag hade ont i mitt knä, och jag trodde att jag fått in en rätt så bra spark på hennes armbåge, men jag visste inte riktigt.
20 okt, 2013 17:19
|
|
Borttagen
|
"Nej"
Morrade jag och var uppe på fötter igen.
Jag fick in en träff och hörde näsbenet krossas.
20 okt, 2013 17:21
|
Du får inte svara på den här tråden.