Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Åh va mysigt det var! ♥ Vi måste ha en till träff snart! Noctum: Du var elak på fotleken :c Ja! Vi måste ha en till snart! Jag tänkte uppdatera sidan ;; ![]()
29 sep, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
29 sep, 2012 20:11 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av JosefinFini: Åh va mysigt det var! ♥ Vi måste ha en till träff snart! Noctum: Du var elak på fotleken :c Nää inte elak, bara slug Hehe, du var jättebra på det, jag höll på att gå ner i spagat med lumos1s ben invirat i mitt xP ![]()
29 sep, 2012 20:12 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Snaaaart! (Och du har väl inte glömt att jag anmälde mig som itnresserad prefekt, skulle ääälskaaa det, nu såg jag att du lottar men bara så du inte glömmer lilla mej XD) Jag lottar mellan alla rawenclaware nu ;; ![]()
29 sep, 2012 20:12 |
|
Noctum
Elev |
29 sep, 2012 20:13 |
|
Miss_Green
Elev |
29 sep, 2012 20:14 |
|
LauraTree
Elev |
29 sep, 2012 20:15 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Snaaaart! (Och du har väl inte glömt att jag anmälde mig som itnresserad prefekt, skulle ääälskaaa det, nu såg jag att du lottar men bara så du inte glömmer lilla mej XD) Jag lottar mellan alla rawenclaware nu Jaja, då lottar mellan alla? Haha, borde ha läst lite mer ordentligare. Åh va söööta!!
29 sep, 2012 20:16 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Snaaaart! (Och du har väl inte glömt att jag anmälde mig som itnresserad prefekt, skulle ääälskaaa det, nu såg jag att du lottar men bara så du inte glömmer lilla mej XD) Jag lottar mellan alla rawenclaware nu Jaja, då lottar mellan alla? Haha, borde ha läst lite mer ordentligare. Jag lottar nog mellan dom tre aktivaste.. Det är nog M00NSTER, Lisen563 och du ;; ![]()
29 sep, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
jaa jag vill träffas igen snart!
29 sep, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen