Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dansa♥
30 sep, 2012 01:15 |
|
Borttagen
|
Sjunga, jag tycker också om att dansa men jag tror nog att jag skulle vara bättre på att sjunga...så länge inte någon tittar på! XD
____________________________________________ Pigfarts is real! 30 sep, 2012 08:50 |
|
Conflate
Elev |
30 sep, 2012 08:55 |
|
BlondaHermione
Elev |
Tack för den frågan. Båda är mina hobbies.. Jag dansar mest, och älskar att dansa medan jag sjunger. Sjunga, för det gör jag mer sällan.
30 sep, 2012 10:04 |
|
IamAK
Elev |
hemsk fråga eftersom jag älskar båda. men sjunga!
30 sep, 2012 11:15 |
|
Savi
Elev |
30 sep, 2012 11:30 |
|
LittleButterfly
Elev |
30 sep, 2012 15:03 |
|
Ginny02
Elev |
Sjunga! Jag älskar att sjunga (även om jag suger på det) och är nog dessutom bättre på det än att dansa, men det är jätte kul med
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 30 sep, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Sjunga, helt klart. Jag kan inte leva utan att sjunga!
30 sep, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Sjunga. Även om jag inte är bra på det
30 sep, 2012 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen