Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
20 jan, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2012 22:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ooh, jag kanske tittar in imorgon och se filmen med er! ^^
...fast bara KANSKE! eh. Får se ur insnöad jag hinner bli i annat under dagen och hur pass trött jag är. xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 jan, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: ooh, jag kanske tittar in imorgon och se filmen med er! ^^ ...fast bara KANSKE! eh. Får se ur insnöad jag hinner bli i annat under dagen och hur pass trött jag är. xD JAJAJAJAJAJAJA, va med, va med, VA MED! 20 jan, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 23 timmar kvar! 22 timmar och 50 minuter! sekunderna da? Lol Orka? behöver inte vara otrevlig va? vad menar du? är jag otrevlig? det låter liiiiiiiiiite otrveligt Bar för att jag inte orkar räkna sekunder i hela mitt liv... okej? Då tycker jag att du är otrevlig för att du anklagar mig att jag är otrevlig. Punkt. visst man får ju tycka vad man vill. 20 jan, 2012 22:15 |
|
Weasley
Elev |
Ska åka till affären och köpa godis måste ladda! inte långt kvar nu!
21 jan, 2012 09:22 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Weasley: Ska åka till affären och köpa godis måste ladda! inte långt kvar nu! mer exakt 9 timmar Jag måste se till att skynda mig med läxan som ska vara klar först, och sedan hitta en gömd chokladkaka. Det kan bli svårt... Mjölkchoklad el dyl: Har inte Nougat: Kanske, men är inte säker på att jag får Polkagrisar: Om jag hittar en skruvmejsel att bända loss dem ur burken med så... Mörk ckoklad: Tveksamt, vi har men jag är inte riktigt sugen. kanske Noblesse: good luck, jag har bara en kvar Fudge: Gott, med jag tror inte jag får Tacochips: Vi har, men inte en chans att det passar till filmmys Åka och handla något: Kanske kan be mamma, men jag vet inte om hon hinner. Jag har ett problem Aja, filmen äger ju ändå 21 jan, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Fick inte filmen
kan inte vara med... 21 jan, 2012 11:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fick inte filmen kan inte vara med... Synd, en person minde=lite tråkigare Men grattis! 21 jan, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Fick inte filmen kan inte vara med... Synd, en person minde=lite tråkigare Men grattis! Tack! ♥ 21 jan, 2012 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen