Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Internet Marton 2!

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!

1 2 3 ... 157 158 159 ... 391 392 393
Användare Inlägg
ronnyponny
Elev

Avatar


guud vilken megakul idé!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

20 jan, 2012 22:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av ronnyponny:
guud vilken megakul idé!!

Jao, du får vara med imorgon!

20 jan, 2012 22:12

Kintsugi
Prefekt

Avatar


ooh, jag kanske tittar in imorgon och se filmen med er! ^^

...fast bara KANSKE! eh. Får se ur insnöad jag hinner bli i annat under dagen och hur pass trött jag är. xD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

20 jan, 2012 22:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
ooh, jag kanske tittar in imorgon och se filmen med er! ^^

...fast bara KANSKE! eh. Får se ur insnöad jag hinner bli i annat under dagen och hur pass trött jag är. xD

JAJAJAJAJAJAJA, va med, va med, VA MED!

20 jan, 2012 22:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
23 timmar kvar!

22 timmar och 50 minuter!

sekunderna da? Lol

Orka?

behöver inte vara otrevlig

va? vad menar du? är jag otrevlig?

det låter liiiiiiiiiite otrveligt

Bar för att jag inte orkar räkna sekunder i hela mitt liv... okej? Då tycker jag att du är otrevlig för att du anklagar mig att jag är otrevlig. Punkt.

visst man får ju tycka vad man vill.

20 jan, 2012 22:15

Weasley
Elev

Avatar


Ska åka till affären och köpa godis måste ladda! inte långt kvar nu!

21 jan, 2012 09:22

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Weasley:
Ska åka till affären och köpa godis måste ladda! inte långt kvar nu!

mer exakt 9 timmar ♥♥♥♥♥
Jag måste se till att skynda mig med läxan som ska vara klar först, och sedan hitta en gömd chokladkaka. Det kan bli svårt...
Mjölkchoklad el dyl: Har inte
Nougat: Kanske, men är inte säker på att jag får
Polkagrisar: Om jag hittar en skruvmejsel att bända loss dem ur burken med så...
Mörk ckoklad: Tveksamt, vi har men jag är inte riktigt sugen. kanske
Noblesse: good luck, jag har bara en kvar
Fudge: Gott, med jag tror inte jag får
Tacochips: Vi har, men inte en chans att det passar till filmmys
Åka och handla något: Kanske kan be mamma, men jag vet inte om hon hinner.
Jag har ett problem

Aja, filmen äger ju ändå

21 jan, 2012 11:04

Borttagen

Avatar


Fick inte filmen
kan inte vara med...

21 jan, 2012 11:07

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fick inte filmen
kan inte vara med...

Synd, en person minde=lite tråkigare

Men grattis!

21 jan, 2012 11:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Fick inte filmen
kan inte vara med...

Synd, en person minde=lite tråkigare

Men grattis!

Tack! ♥

21 jan, 2012 11:20

1 2 3 ... 157 158 159 ... 391 392 393

Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!

Du får inte svara på den här tråden.