@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Molly Evans: Hahah, japp. Kan sälja 3 st granar för 27g?=) Mina annonser: http://www.mugglarportalen.se/#market.php?seller=17413 Så mycket…:/ Jag skulle hellre ta typ 18 g xD Eftersom att det finns så få av dem, mindre än 100 kvar, så brukar folk sälja dem för minst 10g st, om de ens säljer och jag säljer 3 för 27, så det blir 9g st. Snälla, kan vi inte pruta? Du kan få 1 gran för 10, 2 granar för 15, 3 granar för 23. Det är mitt sista erbjudande Hm, okej då 27 jul, 2013 13:17 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Godrica: Någon som har bronskort de kan sälja? Söker du något speciellt?=) Nej, bara massor av kort! Alltså inget speciellt, guld, silver och bronskort bara, inget speciellt. Kan du sälja några? 27 jul, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Molly Evans: Hahah, japp. Kan sälja 3 st granar för 27g?=) Mina annonser: http://www.mugglarportalen.se/#market.php?seller=17413 Så mycket…:/ Jag skulle hellre ta typ 18 g xD Eftersom att det finns så få av dem, mindre än 100 kvar, så brukar folk sälja dem för minst 10g st, om de ens säljer och jag säljer 3 för 27, så det blir 9g st. Snälla, kan vi inte pruta? Du kan få 1 gran för 10, 2 granar för 15, 3 granar för 23. Det är mitt sista erbjudande Hm, okej då Intresserad av något av buden?=) Godrica: Sure, kan sälja några kort iaf=) Håll koll på min marknad 27 jul, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
Mary Mintsone~ 3 granar för 23 g
27 jul, 2013 13:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mary Mintsone~ 3 granar för 23 g Deal=) Här: http://www.mugglarportalen.se/#market.php?id=142880&order=date&desc=1 27 jul, 2013 13:27 |
|
Borttagen
|
Tack!
27 jul, 2013 16:53 |
|
Alma123!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mary Mintsone~Säljer du julgranspyntet på din sida? Förresten, hur har du kvar en gran? O.o Alma123!!~hur mycket skulle de kosta då? vad kan du ge "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 27 jul, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
Alma123!!~ Kanske 7-10 g?
27 jul, 2013 17:00 |
|
Alma123!!
Elev |
mm får jag tänka på saken i 10 min?
p.s snygg profil bild "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 27 jul, 2013 17:03 |
|
Godrica
Elev |
Någon som kan tänka sig sälja Dean Thomas eller Gyllenroy Lockman?
27 jul, 2013 18:37 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen