@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som säljer Gryffindor-halsduk för ett bra pris?!?
17 jul, 2013 11:37 |
|
Hanna03
Elev |
Skrivet av TildeW: Skrivet av Hanna03: Säljer lite kort ^-^ Ni kan kolla eller bara fråga :3 Kan jag få båda Bellatrix? Ja såklart! Hur mycket ska vi säga? Skrivet av Desiree: Skrivet av Hanna03: Säljer lite kort ^-^ Ni kan kolla eller bara fråga :3 Jag köper gärna dina Blaise Zabini kort Okej! 11 för alla? [img]http://img41.glitterfy.com/13068/glitte
17 jul, 2013 13:00 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Hanna03: Skrivet av TildeW: Skrivet av Hanna03: Säljer lite kort ^-^ Ni kan kolla eller bara fråga :3 Kan jag få båda Bellatrix? Ja såklart! Hur mycket ska vi säga? Skrivet av Desiree: Skrivet av Hanna03: Säljer lite kort ^-^ Ni kan kolla eller bara fråga :3 Jag köper gärna dina Blaise Zabini kort Okej! 11 för alla? 20 för båda?
17 jul, 2013 13:06 |
|
Hanna03
Elev |
17 jul, 2013 13:13 |
|
TildeW
Elev |
17 jul, 2013 13:18 |
|
Desiree
Elev |
Skrivet av Hanna03: Skrivet av TildeW: Skrivet av Hanna03: Säljer lite kort ^-^ Ni kan kolla eller bara fråga :3 Kan jag få båda Bellatrix? Ja såklart! Hur mycket ska vi säga? Skrivet av Desiree: Skrivet av Hanna03: Säljer lite kort ^-^ Ni kan kolla eller bara fråga :3 Jag köper gärna dina Blaise Zabini kort Okej! 11 för alla? 11 för alla blir skit bra
17 jul, 2013 13:52 |
|
Borttagen
|
Jag har: 2 rumänska, en ukrainsk och en svensk som är kläckfärdiga.
Någon som är intresserade av att köpa? Tar 75g för rumänska, 90g för ukrainsk och 60 för den svenska. Ni får alltihopa för 300g. 17 jul, 2013 16:48 |
|
Heddy00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har: 2 rumänska, en ukrainsk och en svensk som är kläckfärdiga. Någon som är intresserade av att köpa? Tar 75g för rumänska, 90g för ukrainsk och 60 för den svenska. Ni får alltihopa för 300g. Kan jag köpa den Svenske när jag har råd och efter att jag har ätit? ... 17 jul, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Heddy00: Skrivet av Borttagen: Jag har: 2 rumänska, en ukrainsk och en svensk som är kläckfärdiga. Någon som är intresserade av att köpa? Tar 75g för rumänska, 90g för ukrainsk och 60 för den svenska. Ni får alltihopa för 300g. Kan jag köpa den Svenske när jag har råd och efter att jag har ätit? Självklart. 17 jul, 2013 20:43 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har: 2 rumänska, en ukrainsk och en svensk som är kläckfärdiga. Någon som är intresserade av att köpa? Tar 75g för rumänska, 90g för ukrainsk och 60 för den svenska. Ni får alltihopa för 300g. Jag vill gärna ha ukrainsk. Ska bara samla pengar
17 jul, 2013 20:43 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen