Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
10 aug, 2012 12:47 |
|
MissLollo
Elev |
Thalia - Fina PJ - fanet
Solkatten - Många gånger vi duellerat Victoire Weasly - du otroliga skrivare ♥ älskar din radio med! Harrystyles - Tror inte vi har pratat MissFniss - en av de fina personerna jag träffat i 000! vi måste också uggla lite amanda1104 - ännu en från 000! PansyParkinson♥ tror inte vi har pratat mycket SabinaPotter - fina du ♥ också dig träffade jag i 000
10 aug, 2012 12:48 |
|
Victoire Weasly
Elev |
MissLollo: Du var en av mina första läsare ♥ Men det är bara dåligt att lyssna på en tråkig person som sitter och pratar
~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 12:49 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Nej, nej det är det inte har något bättre för sig MissLollo: Du var en av mina första läsare ♥ Men det är bara dåligt att lyssna på en tråkig person som sitter och pratar
10 aug, 2012 12:51 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Victoire Weasly: Nej, nej det är det inte har något bättre för sig MissLollo: Du var en av mina första läsare ♥ Men det är bara dåligt att lyssna på en tråkig person som sitter och pratar Meh... ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 12:52 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: skoja bara jue :Skrivet av MissLollo: Skrivet av Victoire Weasly: Nej, nej det är det inte har något bättre för sig MissLollo: Du var en av mina första läsare ♥ Men det är bara dåligt att lyssna på en tråkig person som sitter och pratar Meh...
10 aug, 2012 12:53 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Victoire Weasly: skoja bara jue : Skrivet av MissLollo: Skrivet av Victoire Weasly: Nej, nej det är det inte har något bättre för sig MissLollo: Du var en av mina första läsare ♥ Men det är bara dåligt att lyssna på en tråkig person som sitter och pratar Meh... Tur att jag förstod det ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
MissLollo: Uggla på du!
10 aug, 2012 12:54 |
|
Killer Queen
Elev |
Visst, astrid.98, vi ses i skolan! Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 10 aug, 2012 12:58 |
|
MissFniss
Elev |
10 aug, 2012 13:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen