Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
oh gud du är så vacker
och jag dör lite halvt när jag tänker på det här och du är så fin och det är bara dig, bara bara bara dig, jag vill ha och jag hatar mig själv som inte gör något åt det här fanhelveteskukjävlafanskapsit 5 jun, 2012 18:31 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av scarhead: oh gud du är så vacker och jag dör lite halvt när jag tänker på det här och du är så fin och det är bara dig, bara bara bara dig, jag vill ha och jag hatar mig själv som inte gör något åt det här fanhelveteskukjävlafanskapsit puss. jag känner exakt samma sak. ![]()
5 jun, 2012 21:51 |
|
hyperion
Elev |
Faan. Fan fan fan faaaaaaan.
Idag så var vi typ vårt gäng från klassen, och han är ju med där. Också låg vi typ alla på en filt och använde varandra som kuddar, så jag låg liksom med huvudet på hans bröstkorg och mage såhär. Också låg min kompis J på andra sidan (hon är väldigt bra kompis med hans ex, och det var hon som berättade varför hon dumpade honom osv för mig och ah) och kläcker helt plötsligt ur sig "Ni skulle vara ett fint par" typ och vi bara ".....aha" och sen nu, när vi skildes åt på vägen hem så sa "you got some explaining to do" och nej nej nej jag vill inte. Jag vill inte ens känna något för honom, men jag kan ju inte låta bli. Och han fattar mig liksom, vi är ju vänner och han accepterar alla mina crazy obsessions och konstiga beteende och hans kramar är underbara och han luktar så gott. Fuck allt säger jag bara. ![]()
7 jun, 2012 23:29 |
|
smartbabe
Elev |
jag vet inte om jag är redo att berätta om det här för honom. det ingen levande själ vet, och som jag inte sagt till någon. min hemlighet.
jag vet inte varför jag känner att jag kan lita på honom så mycket, jag känner knappt honom. men.. jag vet inte. ska jag berätta, eller ska jag inte berätta? ![]()
8 jun, 2012 21:29 |
|
Somnium
Elev |
Hjälp mig. Snälla. Jag.... Jag tror jag gillar K igen. Mycket.
Jag har försökt att stänga av mina känslor för honom, just för att jag är så osäker på mig själv så trodde jag att han gilla någon annan, så jag ville bara ge upp där. Men nu? Känslorna är tillbaka. Fast så sjukt mycket starkare. Och vi var på klassresa nu mellan ons-tor och jag.... Jag pratade med honom om det här då. Jag sa inte att jag gilla honom. Men det är några i klassen som säger att dom tror att han gillar mig och att det är så uppenbart och lalala. Iaf. Våran konversation såg ut såhär (J= Jag, K= KillenJagTypÄrKärIIgen) ; J; "K, kan vi prata lite?" K; "Visst!" *Går bort från alla andra* J; "Eh… Jo… Alltså, jag tänkte bara fråga en grej nu.. Jo, några i klassen har sagt att du typ gillar mig.. Är det sant?" K; *Tyst* "Vi… Vilka är det som har sagt det?" *generad* J; "Uhm, dom vill inte att jag säger vilka det är…" *blir också generad* K; "Ja…. Alltså… Jag har väll inte sagt precis exakt så men ja typ alltså…." *Jätte awkward silence då ingen av oss vet vad vi ska säga* *Sedan går vi båda tillbaka dit A,EE,J,R och V står* K; *Vänder sig mot mig och ler stort* "Men du vet fortfarande inte om det är sant eller inte!" J; "…… Men K, berätta dåååååå!" *tigger* K; "Nope……." *går iväg leendes. Ja.... Det var på onsdags kvällen. Sedan, på torsdagen när vi kom tillbaka till vandrarhemmet där vi bodde så skulle vi hämta våra väskor som vi hade låst in, och då stod jag och K och pratade igen. Och så sa jag "Undra vilka man hamnar bredvid under båtresan den här gången då…." K; "Jadu…. Hoppas jag hamnar långt ifrån dig"*skämtsam röst och småler lite* J; "Men tack då K, det var ju snällt av dig…."*skämtsam röst tillbaka* K; "Nej jag skojade bara, jag hoppas jag hamnar nära dig.."*tittar ner i marken och blir generad* *Jag blir extremt förvirrad och även fast jag hörde vad han sa så säger jag "Va?" men får inget svar. Igen.* Jag vet inte vad jag göra och jag vet inte vad jag ska tro nu.... Tror ni att han gillar mig? För alltså, som min extralärare sa (har pratat med henne om det) så säger han endel saker som man egentligen inte borde säga om man nu inte tycker om personen (kanske inte var så exakt nu, men jag berättade om lite andra situationer som hänt tidigare då han har sagt saker som är lite... Flörtiga. Saker som jag bara skulle säga till någon som jag tycker om så ja....) så jag vet inte.... Iaf så ska jag typ prata med honom på måndag igen. Och jag ska försöka berätta att jag gillar honom. Jag kommer vara så generad och stamma och allt, men jag måste berätta. Nu. För på torsdag är det skolavslutning, och vi går ut 9an så....</3 Tips på vad jag ska säga till honom? http://slytherinunicorn.tumblr.com/
8 jun, 2012 22:16 |
|
smartbabe
Elev |
Somnium
Du behöver/måste inte säga att du gillar honom, på grund av att ni går ut nian. Du kan ju fråga om ni kan ses under sommarlovet, eller typ "Vore kul om vi höll kontakten." om ni ska börja i olika skolor. Men du kanske ändå vill säga för att få det sagt och så att han vet... Men alla är väl olika på hur man visar att man gillar någon, så man kan inte säga exakt ifall han gör det eller inte. Men, det låter som att han gör det eftersom han ville vara nära dig. Försök fråga igen, och säg typ "Jamen jag blev förvirrad häromdagen när du inte svarade på min fråga... För jag gillar dig och jag skulle vilja ha ett svar om du gör det tillbaka" eller något sådant. Om han nu inte gillar dig tillbaka kan ni ju fortfarande vara goda vänner? Lycka till ![]()
9 jun, 2012 08:29 |
|
Somnium
Elev |
smartbabe
Nja, alltså jag måste måste väll egentligen inte berätta, men jag vill verkligen det. Men ja.... Jag är sjukt blyg. Iofs har jag ju redan pratat med honom en gång nu, but still. xD Tack c: http://slytherinunicorn.tumblr.com/
9 jun, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Jag vet att jag inte har joinat eller något man jag har en cruch på en kille i skolan och jag... Jag skrev på facebook: (J = jag, K = killen)
J: Har du Skype? K: Ja, jag har Skype. J: Ok, vad heter du? K: Nå, int vill ja chatta me dejj. Vad ska jag göra! 9 jun, 2012 14:44 |
|
hyperion
Elev |
Akkejwjdhuwowlxbv. ÅÅÅÅÅÅÅH. Fuck this. Och vadfan menar han med det där tumblr inlägget? Eller vad han menar var väl rätt självklart, men menar han mig? Jag vill att han ska mena mig. Men ändå inte.
![]()
9 jun, 2012 18:52 |
|
Aleander
Elev |
Insåg förut att jag antagligen bara har en lektion kvar tillsammans med honom. Det känns helt enkelt inte bra, gillar ju att ha honom där, bakom mig, även fast inget händer.
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 9 jun, 2012 20:53 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen