Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
okej, nu har jag missat en massa igen! Låt mig uppdatera mig..
si_tonks sundsvall ligger i mitten på Sverige fast på kusten! Precis ovanför det är som en innåtböj i landet... konstig förklaring, i know.. Om James eller Oliver skulle stå i mitt kök på morgonen.. At first i would be like ![]() then i would be like ![]() Then i would be like ![]() When they joked i would be like ![]() And when they'd have to leave i would be like ![]() ITS NOT FARE ![]() ....
3 nov, 2011 15:48 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Jag känner hans smärta i hjärtat och hans önskan att slita ut det. Slita ut hjärtat och allt som finns inom honom. Hans önskan att bara falla ner bredvid sin bror, sin själ, sin andra hälft och slumra in bredvid honom. Det kändes så enkelt så samtidigt som det inte gjorde det. Han hade en inre kamp. Han ville bara skrika högt ligga bredvid Fred och gråta ut sorgen samtidigt som han håller sig om hjärtat, magen och försöker få trycket att försvinna. Inom honom talade Fred till honom och bad honom fortsätta och att han fortfarande skulle finnas med honom i det lilla pulserande objektet i vänster sida om bröstet. För varje hjärtslag andades Fred med George, han skulle inte försvinna.
Jag känner allt det där, det skulle säkert vara samma sak för mig om jag förlorade min syster. Sanningen kunde inte sjunka in för varje gång han såg på honom med tårfyllda ögon, sårat ansikte och kropp såg han för sitt inre hur hans tvilling skrattande satte sig upp och sa att allt var okej. Men trots det visste han att det inte skulle hända.. Åh, George, åh. "She's buying the stairway to heaven" 3 nov, 2011 15:51 |
|
Borttagen
|
OMG jag vill bara springa fram till George och krama om honom och sen återuppliva Fred så att allt blir bra igen.. asså.. hjälp.. fick tårar i ögonen av dina bilder :'( ♥ 3 nov, 2011 15:52 |
|
si_tonks
Elev |
3 nov, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Fan, Georgie....♥ Vill bara krama om honom och säga att han inte är ensam, att vi alla finns här för att stötta honom...♥
3 nov, 2011 16:09 |
|
Ascendio
Elev |
3 nov, 2011 16:10 |
|
Borttagen
|
^
THIS ♥ 3 nov, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
ååh, asså den där första bilden.. när jag läste texten fick man ont i hjärtat... huhu
men jag stör mej på att Ginny inte ser ett dugg ledsen ut ;s hon bara står där och "nej men hoppsan min bror är död och alla gråter och här står jag." eller ngt .. George är inte George utan Fred vid sin sida! ♥ 3 nov, 2011 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ååh, asså den där första bilden.. när jag läste texten fick man ont i hjärtat... huhu men jag stör mej på att Ginny inte ser ett dugg ledsen ut ;s hon bara står där och "nej men hoppsan min bror är död och alla gråter och här står jag." eller ngt .. George är inte George utan Fred vid sin sida! ♥ THIS ♥ 3 nov, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
^
Agree...♥ 3 nov, 2011 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen