Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

TartyAwesome Club

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

1 2 3 ... 156 157 158 ... 280 281 282
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

1 nov, 2017 19:27

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Jag ska till Flipendooo!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 nov, 2017 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Jag ska till Flipendooo!!!
Nice

1 nov, 2017 19:31

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

Näpp.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 19:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

Näpp.


men vaa

1 nov, 2017 19:38

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

Näpp.


men vaa

Nio. Går att dela i tre också!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

Näpp.


men vaa

Nio. Går att dela i tre också!

oh

1 nov, 2017 19:42

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

Näpp.


men vaa

Nio. Går att dela i tre också!

oh

Så det är förjävligt att räkna ut höga tal om de är primtal eller inte!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

Näpp.


men vaa

Nio. Går att dela i tre också!

oh

Så det är förjävligt att räkna ut höga tal om de är primtal eller inte!


ja

1 nov, 2017 20:02

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jessica Lawiise:
Vilka ska gå på Flipendo 2018, Julbalen????
Kanske jag

Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari!
Så det är åldersgräns på två år?

Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally!
Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1.

Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra.

By the way, vilka är för att ett är ett primtal?
primtal?

1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29...
Fattar intee

De går bara att dela i ett och sig själv.
Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2.
Fem går bara å dela i fem och ett.

Osv.


detta var komplicerat

Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal!


är ett primtal något som man inte kan dela på 2

Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel.
Kan endast delas i ett och sig själv!
Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem!

så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv?

Nej. Du har ett fel. Gissa!
du gör mig förvirrad

kanske 1?

Näpp.


men vaa

Nio. Går att dela i tre också!

oh

Så det är förjävligt att räkna ut höga tal om de är primtal eller inte!


ja

Men det är kul att räkan ut primfaktorer. Ge mig ett högt tal!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

1 nov, 2017 21:09

1 2 3 ... 156 157 158 ... 280 281 282

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

Du får inte svara på den här tråden.