TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? 1 nov, 2017 19:27 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
1 nov, 2017 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: NiceJag ska till Flipendooo!!! 1 nov, 2017 19:31 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? Näpp. Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 nov, 2017 19:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? Näpp. men vaa 1 nov, 2017 19:38 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? Näpp. men vaa Nio. Går att dela i tre också! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 nov, 2017 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? Näpp. men vaa Nio. Går att dela i tre också! oh 1 nov, 2017 19:42 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? Näpp. men vaa Nio. Går att dela i tre också! oh Så det är förjävligt att räkna ut höga tal om de är primtal eller inte! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 nov, 2017 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? Näpp. men vaa Nio. Går att dela i tre också! oh Så det är förjävligt att räkna ut höga tal om de är primtal eller inte! ja 1 nov, 2017 20:02 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: du gör mig förvirradSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Fattar intee Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: primtal? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Ally är ju bara 1! Dock är hon väldigt bra på att räkna för att vara 1. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Så det är åldersgräns på två år? Skrivet av Borttagen: Kanske jag Du är för liten! Antar jag. Om du typ inte fyller i januari! Nej. Tretton. Men då får inte tvååringar gå heller. Tyvär Ally! Japp. Fast jag är inte säker på att noll är en siffra. By the way, vilka är för att ett är ett primtal? 1(?)2,3,5,7,13,17,19,23(kanske inte är primtal, orkar inte räkna efter),27,29... De går bara att dela i ett och sig själv. Liksom, ett kan bas delas i ett och ett, och bli ett heltal då. Två kan bara delas i två och ett. Tre, tre och ett. Men fyra, kan delas i två och fyra och ett, så då är fyra inte ett primtal, men har primfaktorer 2 och 2. Fem går bara å dela i fem och ett. Osv. detta var komplicerat Nej. Det är rent och lätt. Dock så är jag lite arg på de som påstår att ett inte är primtal! är ett primtal något som man inte kan dela på 2 Nwj. Två är ett primtal, och två går att dela i två. Det är en lätt regel. Kan endast delas i ett och sig själv! Vilket betyder att alla tal som är jämna förutom två är icke primtal, inget som slutar på noll, eftersom det går att delas i fem, och inget som slutar på en femma, förutom fem! så 2, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 17 osv? Nej. Du har ett fel. Gissa! kanske 1? Näpp. men vaa Nio. Går att dela i tre också! oh Så det är förjävligt att räkna ut höga tal om de är primtal eller inte! ja Men det är kul att räkan ut primfaktorer. Ge mig ett högt tal! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 nov, 2017 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen