The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! 2 jan, 2017 21:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! 2 jan, 2017 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD 2 jan, 2017 21:57 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! 2 jan, 2017 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! ja men vart ska du sova? 2 jan, 2017 22:14 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan!!!!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! ja men vart ska du sova? FÖRFÖLJA SOLANGELO ÖVER ALLT, MED ANDRA ORD MASSA SOLANGELO VART JAG SER!!!"!!!!!!!!♥♥♥ (Och nu är jag hemma igen tackar som frågar Zeus döda mig inte på planet) ![]()
2 jan, 2017 22:19 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! ja men vart ska du sova? (Men en sak jag har tänkt på är: Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!) 2 jan, 2017 22:22 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Då dör du nogSkrivet av Borttagen: UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! ja men vart ska du sova? (Men en sak jag har tänkt på är: Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!) (Hallå jag tror du glömde Martha i talet XD) ![]()
2 jan, 2017 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! ja men vart ska du sova? (Men en sak jag har tänkt på är: Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!) JÄPP MEN MARTHA ÄR MED ANNARS DÖDAR HON OSS MEN JAG ÄR DÖD MEN VEM BRYR SIG NU OM JAG DÖD ELLER INTE!! Martha det var också en smart plan 2 jan, 2017 22:29 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha jag vet!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag har också en plan.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Hayato: Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den! Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD Hahaha varför går du då inte i bågskytte? Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!! NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!! STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!) NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med! Jag vet jag har en plan. planen är: Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! ja men vart ska du sova? (Men en sak jag har tänkt på är: Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!) JÄPP MEN MARTHA ÄR MED ANNARS DÖDAR HON OSS MEN JAG ÄR DÖD MEN VEM BRYR SIG NU OM JAG DÖD ELLER INTE!! Martha det var också en smart plan ![]()
2 jan, 2017 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen