Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 156 157 158 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!

2 jan, 2017 21:51

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

2 jan, 2017 21:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD

2 jan, 2017 21:57

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD
Jag har också en plan.

Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

2 jan, 2017 22:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD
Jag har också en plan.

Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER!

ja men vart ska du sova?

2 jan, 2017 22:14

Belluna tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD
Jag har också en plan.

Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER!

ja men vart ska du sova?
Jag har också en plan!!!!!!
FÖRFÖLJA SOLANGELO ÖVER ALLT, MED ANDRA ORD MASSA SOLANGELO VART JAG SER!!!"!!!!!!!!♥♥♥
(Och nu är jag hemma igen tackar som frågar Zeus döda mig inte på planet)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F4bba76622a09d51296971843f8b95dee%2Ftumblr_p4x4kdrKSE1ugyrreo1_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Feb6e64b23a7ee61c20cacd1a9a06d298%2Ftumblr_p4x4glJXt41qagqqso8_400.gif

2 jan, 2017 22:19

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD
Jag har också en plan.

Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER!

ja men vart ska du sova?
UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"
(Men en sak jag har tänkt på är:
Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

2 jan, 2017 22:22

Belluna tonks
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD
Jag har också en plan.

Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER!

ja men vart ska du sova?
UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"
(Men en sak jag har tänkt på är:
Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!)
Då dör du nog
(Hallå jag tror du glömde Martha i talet XD)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F4bba76622a09d51296971843f8b95dee%2Ftumblr_p4x4kdrKSE1ugyrreo1_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Feb6e64b23a7ee61c20cacd1a9a06d298%2Ftumblr_p4x4glJXt41qagqqso8_400.gif

2 jan, 2017 22:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD
Jag har också en plan.

Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER!

ja men vart ska du sova?
UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"
(Men en sak jag har tänkt på är:
Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!)

JÄPP MEN MARTHA ÄR MED ANNARS DÖDAR HON OSS MEN JAG ÄR DÖD MEN VEM BRYR SIG NU OM JAG DÖD ELLER INTE!!
Martha det var också en smart plan

2 jan, 2017 22:29

Belluna tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Hayato:
Ah... Du kanske höö.. har kraften att känna vardu ska skjuta ;D
Jag har aldrig testat att skjuta pilbåge på riktigt! För ett tag sedan lånade (tog) jag min brors leksakspilbåge och provade skjuta med den. Det gick hyfsat! Men min bror upptäckte att jag hade lånat (tagit) hans pilbåge så han tog tillbaks den!

jag går på bågskytte och första gången satte jag mitt i prick och de som såg undrade vad jag har lärt mig det xD
Ibland har jag mattcurling i en bågskyttehall och jag bryr mig mer om pricktavlorna och allt annat bågskyttematerial som finns där inne än om självaste curlingen! Anledningn till att jag väljer Mattcurling är för att komma in i b!ågskyttehallen!

Hahaha varför går du då inte i bågskytte?
Hayato ARTEMIS ÄR BÄST!!!!!!!
NEEEJ! STUGA 7 ÄR BÄST!!! (Men stuga 9 är också bra, för där bor Leo!♥)

NEJ STUGA 13 OCH 8 ÄR B*ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!
STUGA 7!!!!! Den glittrar ju!!! (ska jag sluta vara så tokig i Leo?)

STUGA 13 OCH 8!!!!!!! Jag hatar guld älskar silver och svart!!!!! (nej sluta inte #TEAM LEO!!!!)
NEJ 7! Det är aldrigt ledsam stämning här! Men Ally? Kan du komma och hämta din bror harifrån när det blir för mycket Solangelo!

NEJ 13! Självklart men du får hämta din brorsa när det blir för mycket Solangelo här med!
Jag lovar! Men det är nog värre för dig eftersom att ni inte är så många och det blir nog mer Awkward i 13 är i 7 för vi är liiite fler!

Jag vet jag har en plan.

planen är:
Jag ska ta en grav lucka och grtäva lite ner så att sängen får plats sen kan jag ha det mysigt och mörkt! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER! xD
Jag har också en plan.

Jag spelar / sjunger jättehögt så Will blir skitarg och jagar ut mig ur stugan! INGEN SOLANGELO DÄR JAG SER!

ja men vart ska du sova?
UTOMHUS! Eller så säger jag till Nico "Du! Jag tror att Ally saknar dig!"
(Men en sak jag har tänkt på är:
Ally + Millie + The PJ-club = ondskefulla planer!!!)

JÄPP MEN MARTHA ÄR MED ANNARS DÖDAR HON OSS MEN JAG ÄR DÖD MEN VEM BRYR SIG NU OM JAG DÖD ELLER INTE!!
Martha det var också en smart plan
Haha jag vet!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F4bba76622a09d51296971843f8b95dee%2Ftumblr_p4x4kdrKSE1ugyrreo1_540.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Feb6e64b23a7ee61c20cacd1a9a06d298%2Ftumblr_p4x4glJXt41qagqqso8_400.gif

2 jan, 2017 22:34

1 2 3 ... 156 157 158 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.