Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bajs, MVG ska det vara
Att upttäcka en spindel i sitt rum? (Heh, gjorde precis det...) 16 okt, 2011 20:12 |
|
Borttagen
|
Bajs, ehe... Det är bara att mosa den men ändå
Schack? 16 okt, 2011 20:14 |
|
Tonkss
Elev |
16 okt, 2011 21:28 |
|
Borttagen
|
Najs! ♥
Wordfeud/Alfapet? 16 okt, 2011 21:32 |
|
Borttagen
|
FUCKNOOH! >:O Jag demonstrerar!
iphones? 16 okt, 2011 21:38 |
|
Enchanted
Elev |
Ajfåns? Hell to the no!Dissar de för att alla har de haha xD
Polkagrisar? 16 okt, 2011 21:40 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
NAJS!
Tomater? 16 okt, 2011 22:24 |
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 22:33 |
|
Knizzlare
Elev |
Asså, han är ju bajs, men utan honom skulle ju inte HP vara samma sak så...majs, tror jag, eller bajs, eller, jag vet inte xd
Te? ![]()
16 okt, 2011 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen