Den Klubbiga Klubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Den Klubbiga Klubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nej jag är online
26 okt, 2014 14:42 |
|
Borttagen
|
Jag är inne meeee! Men... Jag måste gå, sååå
26 okt, 2014 14:49 |
|
AnnaGranger
Elev |
26 okt, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
Jag och olivia02 var och spelade en innebandy match idag! (Vi vann med 4-0)Innan matchen så pratade några om det lilla problemet att innebandyglasögonen alltid immar igen. Dett samtal följde mellan mig och Mira (olivia02) då.
M: Men kan man inte använda en såndär trollformel? H: Nej...det finns bara inpervius men dom gör bara glasögonen vattenavstötande. M: Okej... H: Fast...imma är väl vatten? M: Ja! Sen så sa vi samtidigt: "Har någon en trollstav?" Fatta vad vi skrattade! 26 okt, 2014 16:02 |
|
AnnaGranger
Elev |
26 okt, 2014 16:12 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Skrivet av AnnaGranger: hur ser troll ut? Typ grön hy, brunt/blont hår och trasiga kläder. Man känner igen de om man ser en. 26 okt, 2014 16:12 |
|
Borttagen
|
26 okt, 2014 16:16 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Det finns ett till som är blont också! 26 okt, 2014 16:18 |
|
AnnaGranger
Elev |
26 okt, 2014 16:19 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Nu har jag klubbat ner 11 stycken *stolt*
26 okt, 2014 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen