Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Nej, hur...hur kändes det? Att döda alltså? frågade jag skräckslaget.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 16:31 |
|
Borttagen
|
- Bra, sa jag glatt.
Jag vände mig om. 16 maj, 2014 16:32 |
|
Lux
Elev |
Jag kollade mot Alexandra. Var det meningen att vi två skulle slåss nu?
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 16:33 |
|
Borttagen
|
- Hoppas det händer något snart, sa jag glatt.
16 maj, 2014 16:39 |
|
Lux
Elev |
- Hmpfff, som vad? frågade jag.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 16:40 |
|
Borttagen
|
- Något, sa jag glatt.
16 maj, 2014 16:40 |
|
Lux
Elev |
- Bara det inte blir något med eld, sa jag tyst.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 16:41 |
|
Borttagen
|
- Hoppas det blir något med eld, sa jag glatt.
16 maj, 2014 16:42 |
|
Lux
Elev |
- Jag törs inte eld, sa jag oroat.
Jag bor i en vulkan. 16 maj, 2014 16:43 |
|
Borttagen
|
- Fegis, sa jag elakt.
16 maj, 2014 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen