Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Magiska trekampen

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen

1 2 3 ... 156 157 158 ... 171 172 173
Användare Inlägg
Lux
Elev

Avatar


- Nej, hur...hur kändes det? Att döda alltså? frågade jag skräckslaget.

Jag bor i en vulkan.

16 maj, 2014 16:31

Borttagen

Avatar


- Bra, sa jag glatt.
Jag vände mig om.

16 maj, 2014 16:32

Lux
Elev

Avatar


Jag kollade mot Alexandra. Var det meningen att vi två skulle slåss nu?

Jag bor i en vulkan.

16 maj, 2014 16:33

Borttagen

Avatar


- Hoppas det händer något snart, sa jag glatt.

16 maj, 2014 16:39

Lux
Elev

Avatar


- Hmpfff, som vad? frågade jag.

Jag bor i en vulkan.

16 maj, 2014 16:40

Borttagen

Avatar


- Något, sa jag glatt.

16 maj, 2014 16:40

Lux
Elev

Avatar


- Bara det inte blir något med eld, sa jag tyst.

Jag bor i en vulkan.

16 maj, 2014 16:41

Borttagen

Avatar


- Hoppas det blir något med eld, sa jag glatt.

16 maj, 2014 16:42

Lux
Elev

Avatar


- Jag törs inte eld, sa jag oroat.

Jag bor i en vulkan.

16 maj, 2014 16:43

Borttagen

Avatar


- Fegis, sa jag elakt.

16 maj, 2014 17:22

1 2 3 ... 156 157 158 ... 171 172 173

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen

Du får inte svara på den här tråden.