Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
(Kyss henne då!)
Skulle jag bara bli en knäppis som bara pratar om kärlek och den jag är kär i eller skulle jag bete mig normalt?
14 apr, 2014 22:43
|
|
Borttagen
|
( not yet)
Jag såg nervöst på Vanessa.
Vi började gå mot utgången.
14 apr, 2014 22:46
|
|
Borttagen
|
(Varför inte?)
Sen kommer jag på att jag kanske är kär, jag vet bara inte i vem.
14 apr, 2014 22:49
|
|
Borttagen
|
( to early. Han känner inte henne)
Vi kom ut.
-Jaa.., sa jag tyst
14 apr, 2014 22:50
|
|
Borttagen
|
(Ja, och?)
Är det Alex eller kan det vara… Luke? Jag knuffar iväg den sista tanken, det kan omöjligt vara Luke, eller?
14 apr, 2014 22:56
|
|
Borttagen
|
( Han vet inte om han gillar henne på det sättet)
" här är då skolgården.., mumlade jag
" jättefint!, sa Vanessa
14 apr, 2014 22:57
|
|
Borttagen
|
(Vf inte?  )
"Vad är det sötnos?" Frågar Alex med bekymrad min.
"Inget" säger jag och ser in i hans vackra ögon.
14 apr, 2014 23:12
|
|
Borttagen
|
( han är ju kär i Victoria)
Plötsligt tog Vanessa tag i min hand. Jag blev nervös och rodnade.
14 apr, 2014 23:13
|
|
Borttagen
|
(Blä på henne) (oj, det är ju jag XD )
Jag känner att hjärtat börjar bulta starkare i bröstkorgen och jag är ganska säker på att det är Alex jag är kör i, ganska säker.
14 apr, 2014 23:17
|
|
Borttagen
|
( haha)
-Du är väldigt söt, sa Vanessa
-du med, sa jag
14 apr, 2014 23:26
|
Du får inte svara på den här tråden.