Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag vände mig bort för att dölja mitt ansikte.
20 okt, 2013 16:27
|
|
Borttagen
|
Jag ångrade det jag frågat.
20 okt, 2013 16:28
|
|
Borttagen
|
Jag bet mig i läppen. Jag ville inte verka avvisande.
20 okt, 2013 16:33
|
|
Borttagen
|
"Förlåt..."
Mumlade jag igen.
20 okt, 2013 16:45
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget." mumlade jag.
20 okt, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
"Går det bra om jag sticker och hämtar en sak...?"
Mumlade jag fast jag hade något helt annat i åtanke.
20 okt, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag försvann ut genom fönstret. Till skolan och letade upp Diegos någorlunda starka doft.
20 okt, 2013 16:53
|
|
Borttagen
|
-Hector-
Jag hittade honom med en tjej. En TJEJ!?
20 okt, 2013 16:57
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag kände någon i närheten. Någon välbekant. Jag såg mig om.
20 okt, 2013 16:58
|
Du får inte svara på den här tråden.