Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är bra, det är trevligt att veta mer om dig." D'Tan ler lite och kramar hennes hand medans han går.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 20:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra log svagt, ville han verkligen veta mer om henne? Hon var inte en speciellt intressant person.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 20:46 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om jag ville veta mer , får jag det?" frågar han och ser på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 20:52 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra möter hans blick, "Jo.....,men fråga istället för att ta reda på själv, det kan bli så mycket missförstånd........jag har inte levt på lagens sida så att säga." sa hon smått undvikande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 21:02 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag hade inte tänkt att snoka, jag antog att du skulle berätta det för mig." säger han och nickar lite medans han går.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 21:07 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bra." sa hon bara men sa inget, hon hade ingen aning om vad hon skulle säga eller hur hon skulle säga det, ingen visste om hennes bakgrund, eller jo många hade väl läst?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 21:12 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ska du säga hur du hade det?" frågar han och ser på henne. "Kan du snälla säga hur du hade det?" fortsätter han.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 21:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vi bodde i ett sådant där stort pampigt modernt hus med allt du vet, jag hade allt. En mor, en far och en bror. Men de älskade varken mig eller min bror vi stod i vägen för deras karriär och skickades iväg på internatskola. Jag var fyra och han fem, vi kom hem över somrarna och hade barnflicka....." sa hon mumlande. "Mor och far jobbade eller jobbar på akademin, högt uppsatta och ja de ville att jag och min bror skulle göra lika." sa hon trött.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 21:20 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Men att tjäna Stjärnflottan är ett bättre kall än att bara jobba där." säger D'Tan argt och ser upp mot himlen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 21:21 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo, jag vet, men de tycker inte det. De kom inte på min brors begravning och har sagt upp sig som föräldrar till mig." sa hon och skakade på huvudet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 21:33 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen